آغاز فرآیند ارزیابی شاخص های HSE  و مدیریت بحران در بندر انزلی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: داشتن بندری ایمن مستلزم رعایت مولفه های نظارت و پایش مداوم بر تجهیزات و نیروی انسانی در راستای مقررات و ضوابط HSE است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجتبی نظری در مراسم آغاز فرآیند ارزیابی شاخص های HSE، ایمنی و حریق، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مجتمع بندری انزلی با اشاره به اهداف برگزاری این ممیزی، اظهار داشت: به دلیل اهمیت بنادر و وجود کالاهای متنوع شامل نفتی و غیرنفتی در آن، مباحث مربوط به HSE امروزه بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.
وی افزود: حفاظت از محیط زیست، ایمنی محیط کار و ارتقای وضعیت سلامت نیروی انسانی از جمله اهداف کلان HSE بوده و باید در محیط های  کاری به آن توجه ویژه ای شود.
 معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به ضرورت و اهمیت برگزاری این ممیزی، خاطرنشان کرد: ۲۹ شرکت در این ممیزی حضور دارند و در هر شاخص چند شرکت به صورت اتفاقی انتخاب و مورد بررسی قرار می گیرند.
وی ادامه داد: پس از اتمام این ارزیابی تمامی نقاط ضعف شناسایی شده توسط تیم ارزیاب، گزارش می شود و شرکت ها ملزم به اصلاح موارد بیان شده، خواهند بود.
 گفتنی است، فرآیند ارزیابی شاخص های HSE، ایمنی و حریق، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به مدت دو روز در مجتمع بندری انزلی برگزارمی شود
آغاز فرآیند ارزیابی شاخص های HSE  و مدیریت بحران در بندر انزلی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه