پارک تفریحی سرپوشیده عظیم به زودی  در دبی افتتاح می‌شود


دبی به زودی میزبان مرکز تفریحی هیجان‌انگیز لوکو بر خواهد بود.
این پارک تفریحی سرپوشیده که در انبار بزرگی در منطقه القوز 2 راه‌اندازی می‌شود، قرار است در ماه ژوئیه افتتاح شود و بیش از 70,000 فوت مربع فضا را پوشش دهد. لوکو بر وعده می‌دهد تا با فعالیت‌های پیشرفته خود، هیجان بی‌پایانی را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به ارمغان آورد.
این پارک که ابتدا در هند محبوب شد، تنها اسلایم یونیورس دبی، دیوارهای صعود چالش‌برانگیز، منطقه بازی نرم و یک فضای تعاملی ترامپولین به مساحت 18,500 فوت مربع را در خود جای خواهد داد. اگر به دنبال فعالیت‌های سرپوشیده در تابستان هستید، لوکو بر تمامی سرگرمی‌های مورد نیاز شما را فراهم خواهد کرد.
لوکو بر همچنین دو میدان پیشرفته لیزر تگ و اولین بولینگ تعاملی در منطقه GCC با نام هایپربول را ارائه خواهد داد.علاوه بر این، می‌توانید از فعالیت‌های چالش‌برانگیز دیگری مانند شافل‌بورد، مسابقات کشتی بازو روی میزهای حرفه‌ای، هاکی هوایی خمیده، بیلیارد و بسیاری موارد دیگر لذت ببرید.
برای علاقمندان به بازی‌های کلاسیک، سالن بازی با بازی‌های محبوب و چالش کیج فایتر در دسترس خواهد بود.بازدید خود را با تجربه رول گلایدر کامل کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا با یک سواری پانورامیک، بزرگی لوکو بر را مشاهده کرده و نمایی کامل از پارک داشته باشید.
این پارک قرار است به مقصد اصلی خانواده‌ها در این تابستان تبدیل شود و شما از اولین کسانی خواهید بود که از زمان افتتاح رسمی آن در ماه ژوئیه مطلع خواهید شد.در همین حال، اگر به دنبال ایده‌های بیشتر برای فعالیت‌های سرپوشیده در تابستان دبی هستید، گزینه‌های زیادی وجود دارد؛ از فعالیت‌های رایگان در شهر تا برانچ‌های پرجنب و جوش داخلی و رستوران‌های شگفت‌انگیز برای امتحان کردن — تابستان امسال دبی واقعا پر رونق است./ایرانیان امارات
پارک تفریحی سرپوشیده عظیم به زودی  در دبی افتتاح می‌شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه