در بیانیه‌ای خطاب به رییس جمهمور منتخب صورت گرفت؛

گزینه‌های پیشنهادی اتحادیه انجمن‌های اسلامی صنعت آب وبرق برای وزارت نیرو

 گروه آب و انرژی- شورای مرکزی اتحادیه  انجمن های اسلامی صنعت اب وبرق( وزارت نیرو) در رابطه با گزینه‌های پیشنهادی اتحادیه انجمن‌های اسلامی صنعت آب وبرق برای کرسی وزات نیرو خطاب به مسعود پزشکیان رییس جمهمور منتخب بیانیه صادر کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، در متن این بیانیه آمده است: رهبرمعظم انقلاب: من به انجمن‌های اسلامی، ایمان عمیق و راسخ دارم.من نقش انجمنهای اسلامی را خیلی زیاد می‏دانم.نقش انجمنهای اسلامی یعنی حفظ فضای اسلامی و انقلابی تشکلهای اسلامی در سطح جامعه و به‌ویژه در محیط‌های دانشگاهی، بازوی پرتوان نهضت اسلامی در شرایط سخت و عسرت انقلاب بوده و هستند.در دوره‏ی جنگ و جهاد و پس از آن، هماره پشتوانه‏ی اساسی برای نظام و انقلاب بوده‏اند. 
برادر گرامی جناب اقای دکتر پزشکیان
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 
 انتخاب حضرتعالی در شرایط فعلی کشور عزیزمان ایران یک انتخاب عادی نبود، چرا که علیرغم تحریم گسترده خارجی و تلاش عظیم دشمنان و معاندان و فرصت طلبان داخلی برای تحریم انتخابات و کاهش مشارکت مردم، به لطف خداوند و درایت رهبر فرزانه انقلاب شاهد حضور صادقانه و بی پیرایه ملت غیور ایران اسلامی در پای صندوق های رأی بودیم که با آگاهی کامل زمینه جضور جنابعالی را در کسوت ریاست جمهوری فراهم کردند. مسلماً در آینده عمق راهبردی این انتخاب بیشتر هویدا خواهد شد و برکات آن را مردم فهیم ایران اسلامی لمس خواهند کرد. 
این‌که برخی از دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان می‌خواهند وانمود کنند که خدای ناکرده مردم از اسلام و انقلاب رویگردان و نا امید شده‌اند، تصوری خلاف واقع بوده و صرفاً وعده‌های توخالی، باند بازی و جناح بازی، تبعیضات ناروا، سوء مدیریت‌ها و پارتی بازی‌های اداری، طرد نیرو‌های با ارزش و متخصص به بهانه‌های واهی، سیطره تملق‌ها و ثناگویی‌های مبتذل، اسراف و تبذیر‌ها در بیت‌المال و برنامه های تبلیغاتی و تشریفاتی و پر هزینه مردم شریف ایران اسلامی را رنج می‌دهد. انجمن اسلامی وزارت نیرو وشرکت‌های تابعه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی بنیان نهاده شد و با عمری بیش از 46 سال بدون هرگونه منافع مادی خدمات زیادی را به صنعت آب و برق کشور ارائه نموده است و شورای مرکزی آن با حضور بزرگانی چون شهید  دکتر عباسپور، شادروان دکتر غفوری فرد ، شادروان دکتر احمدیان، شادروان حجت الاسلام یزدان پرست ،دکتر مقدم، حاج نبی بخشوده، مهندس پیشوایی، مهندس جودکی، دکتر جبلی، مهندس مشفقیان، مهندس عبدالخالق زاده، مهندس صافی و مهندس نادری در سالهای پر فراز و فرود پس از انقلاب اسلامی درکنار تمام دولت ها و وزرای نیرو نقش خود را بعنوان مشاوری امین برای خدمت بی منت در جهت تامین آب و برق و ارائه خدمات به مردم شریف ایران  ایفا نموده است. هر چند در بعضی از دوره ها این انجمن با بی مهری برخی از وزرا مواجه شده اما این تشکل به لطف خدا و با پایبندی به موازین و اصول انقلاب اسلامی به وظیفه خود ادامه داده و خواهد داد.
 با توجه به فراخوان دفترحضرتعالی جهت معرفی افراد متخصص و متعهد برای تصدی وزارت نیرو و تشکیل کمیته های تخصصی به منظور انتخاب وزرا، این تشکل مردمی که برآمده از دل متخصصین صنعت آب و برق کشور بوده و اعضاء آن از برترین متخصصین و مدیران متعهد و پاکدست و وفادار با آرمان‌های امام راحل می‌باشند آمادگی خود را برای ارائه کمک و مشورت در حوزه تخصصی صنعت آب برق اعلام می‌نماید. مطمئناً موفقیت جنابعالی در همراهی و همدلی افکار عمومی جامعه نهفته بوده و انتخاب و انتصاب نیروهای متخصص، متعهدف مستقل، کاردان، دلسوز، خدوم و پاکدست منجر به ایجاد جو همدلی و همراهی در بین آحاد جامعه خواهد شد. متاسفانه در سال های اخیر وزارت نیرو با ورود بی ضابطه باندی و خانوادگی از مسیر تخصصی خود خارج گردیده و بازگشت این وزارتخانه به مسیر تخصصی خود نیازمند حضور وزیری پاکدست  متخصص و پایبند به عدل وعدالت می‌باشد. لذا شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی براساس وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود و در جهت فراخوان دفتر جنابعالی افراد ذیل را جهت تصدی پست وزارت نیرو پیشنهاد می‌نماید: 
1- آقای دکتر رضا اردکانیان
2- آقای دکتر محمد رضا حقی فام
3- آقای دکتر حمید چیت چیان
4- آقای دکتر بهروز مرادی
5- آقای دکتر حبیب الله بی‌طرف
6- آقای دکتر محمد کبیری اصفهانی
7- آقای دکتر ناصر اسکندری
8- آقای دکتر علی محمد داریانی
9- آقای دکتر سید محمد صادق زاده
10- آقای دکتر جبار وطن فدا
 در خاتمه امیدواریم جنابعالی که شخصیتی متدین، متعهد، لایق و کاردان می‌باشید، در پرتو توکل به خدای متعال و اقتداء به سیره پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) و عنایات حضرت، ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و تحت فرامین و منویات مقام معظم رهبری در اجرای قانون اساسی و قوانین جاری کشور و برنامه های ارائه شده در ایام انتخابات و همچنین توسعه کشور در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی موفق باشید. همچنین جهت هرگونه هماهنگی و ارائه اطلاعات تکمیلی آقای حاج نبی بخشوده به حضور معرفی می‌گردند.
                     شورای مرکزی 
   اتحادیه  انجمن های اسلامی صنعت اب وبرق( وزارت نیرو)
 گزینه‌های پیشنهادی اتحادیه  انجمن‌های اسلامی صنعت آب وبرق برای وزارت نیرو
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه