استاندار گیلان تاکید کرد

ضرورت استفاده  ازتمام ظرفیت‌ها برای تقویت دانشگاه فرهنگیان گیلان

رشت - استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروهای کارآمد و متعهد گفت: تمام ظرفیت‌ها برای تقویت این دانشگاه استفاده شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسدالله عباسی در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه وضعیت دانشگاه فرهنگیان مطلوب نیست با تاکید بر اینکه برای کمک به دانشگاه فرهنگیان باید از هر راه قانونی استفاده شود اضافه کرد: برای رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان و تقویت آن نباید کوتاهی شود.وی خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان بیان کرد: از هر مسیری در موضوع اختصاص اعتبارات و واگذاری املاک و دارایی مازاد نهادها برای حمایت از دانشگاه فرهنگیان کمک شود.
وی با بیان اینکه دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان باید فضا و مکان لازم برای گذراندن دوران تحصیل داشته باشند اظهار کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور باید در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد؛ توجه شود.
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با تاکید بر تقویت آزمایشگاه و کارگاه‌های دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی متعهد و موثر نقش مهمی دارد از اینرو برای رفع مشکلات این دانشگاه باید از تمام توان و ظرفیت استفاده شود.
وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار معلمان در تربیت آینده‌سازان کشور بیان کرد: معلمان سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند و ارزش بالایی در جامعه دارند.رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان نیز در این نشست گفت: حدود هزار دانشجو معلم جدید از مهر ۱۴۰۳ (از طریق کنکور سراسری) جذب این دانشگاه می‌شوند.
مرتضی رضایی با اشاره به نقش مهم دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلمان و ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به ویژه در گیلان مغفول مانده‌است همه ما موظفیم برای تقویت این دانشگاه کمک می‌کنیم.وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان ماموریت محور است اضافه کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با توجه به افزایش جذب دانشجو معلم در این دانشگاه محدود است.
ضرورت استفاده  ازتمام ظرفیت‌ها برای تقویت دانشگاه فرهنگیان گیلان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه