نماینده مردم بندرعباس در مجلس تأکید کرد:
تقویت زیرساختهای گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در بندر خمیر باید با جدیت دنبال شود
نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر، قشم، ابوموسی و حاجیآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیتها و ظرفیتهای بینظیر این شهرستان گفت: تقویت زیرساختهای گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در این شهر تالابی ضروری است و باید با جدیت دنبال شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، فاطمه جراره در سفر به بندرخمیر و در نشستها و بازدیدهای میدانی از بخشهای مختلف بندرخمیر، اظهار کرد: دریا و ظرفیتهای گردشگری مهمترین ظرفیتهای این شهرستان است.
وی افزود: باید مسائلی همچون ته لنجی، بازارچههای ساحلی و ایجاد زیرساختهای گردشگری در این شهرستان با جدیت دنبال شود تا شاهد توسعه همه جانبه این منطقه باشیم.
نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر، قشم، ابوموسی و حاجیآباد در مجلس شورای اسلامی حوزه بهداشت و درمان و زیرساختهای درمانی را از دیگر چالشهای شهرستان بندرخمیر عنوان کرد و گفت: زیرساختها و امکانات درمانی این بندر نیازمند بهبود جدی است که تلاش خواهیم کرد به عنوان نماینده این مردم، این حوزه نیز مورد توجه ویژه مسئولان مرتبط قرار گیرد و شاخصهای درمانی شهرستان ارتقا پیدا کند.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت زیرساختهای گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در بندرخمیر ضروری است، تصریح کرد: دیگر مسئلهای که در این نشست مطرح شد و باید به آن توجه شود مبحث پرداخت مسئولیتهای اجتماعی صنایع جوار شهر بندرخمیر است؛ معتقد هستیم در این خصوص باید مسئولیتهای اجتماعی هدفمند شود و ضمن جلوگیری از انجام کارهای پراکنده و سطحی، مسائل عمده شهرستان از این محل رفع شود.
اینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با دو خانواده شهید در این سفر و حضور در جمع مردم روستای«پل گل کن» و دیدار با بانوان، دهیار و شوراهای روستای این منطقه، تصریح کرد: در این سفر همچنین با حضور در شهر بندرپل نشستی با مردم، شوراها و شهردار داشتیم که مسائل این شهر از جمله در حوزه آسفالت، امکانات ورزشی، زیرساختهای آموزشی و راه دسترسی «پل انگور» احصا شد و حل مشکلات را از مسوولان استانی پیگیری خواهم کرد.
گفتنی است، بندرخمیر در کنار یکی از مهمترین تالابهای کشور به نام تالاب خورِخوران با وسعتی حدود 100 هزار هکتار قراردارد و طبق اعلام ادارهکل محیط زیست هرمزگان؛ این تالاب بزرگترین تالاب استان هرمزگان شناخته شده که با حفظ آن از سوی اهالی این منطقه و وجود هممرزی شهری با ۳۵ کیلومتر نوار ساحلی تالابی، تاکنون کوچکترین تعرضی به این پهنه زیست محیطی گزارش نشده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
برای صید «فانوس ماهیها» به ترال متوسل میشویم
-
قوی ترین توربین بادی شناور جهان در مزرعه فراساحلی چین
-
راهبردهای توسعه صنعتی با استراتژی مشخص
-
مشکلات اقتصادی برای ادامه تحصیل دانشآموزان
-
اهداف روسیه در شورای همکاری خلیج فارس
-
تقویت زیرساختهای گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در بندر خمیر باید با جدیت دنبال شود
-
«نرخ ارز» در دولت چهاردهم کدام سو میرود؟
-
بندر چابهار نیازمند تأمین انرژی پایدار است
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



