جزیره بوموسی دارای اینترنت پرسرعت نسل پنجم شد
بندرعباس - استاندار هرمزگان با تاکید بر ادامه مسیر هوشمندسازی جزایر خلیجفارس، گفت: جزیره بوموسی به اینترنت پرسرعت نسل پنجم متصل شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی دوستی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اولویتهای دولت پس از اتصال جزایر سه گانه با فیبرنوری دریایی و خاکی به سرزمین اصلی، توسعه زیرساختهای خدماتی در جزایر خلیجفارس است.
وی با اشاره به اجرای طرح مهم کابل فیبرنوری و ایجاد بستری امن برای ارتباطات جزایر، اظهار کرد: این امکان که با همت شرکت ارتباطات زیرساخت فراهم شده، قطعی ارتباطات در جزایر را به حداقل رسانده است.
نماینده عالی دولت در هرمزگان با تاکید بر استمرار طرحها و برنامههای هوشمندسازی جزایر، بیان کرد: در راستای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت، تکنولوژی ۵G ایرانسل در جزیره بوموسی نیز راه اندازی شد که فرصت های جدیدی در مسیر پیشرفت فناوری در منطقه مهم بوموسی ایجاد خواهدکرد.دوستی دسترسی راحت شهروندان بوموسی با اتصال به شبکه اینترنتی ۵G را مهم برشمرد و افزود: این امکان با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال سرمایه در اختیار مردم قرارگرفته و تلاش داریم خدمات سایر اپراتورهای تلفن همراه نیز در جزایر توسعه پیدا کند.
شهرستان بوموسی (ابوموسی) شامل جزیرههای بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، سیری، فارور بزرگ و فارور کوچک است.
جزیره بوموسی با ۱۲ کیلومتر مربع وسعت به عنوان مرکز این شهرستان در آب های خلیج فارس و در فاصله ۷۵ کیلومتری بندرلنگه و ۵۷ کیلومتری شرق جزیره سیری واقع شده است.این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی اهمیت بسیار زیاد و راهبردی برای کشور دارد و از جنبه اهمیت دریایی به دلیل نزدیکی به آبراه های بین المللی و همچنین تردد شناورهای سنتی تجاری و صیادی در آب های خلیج فارس از این منطقه به کشورهای حوزه خلیج فارس حائز اهمیت بسیار است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی دوستی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اولویتهای دولت پس از اتصال جزایر سه گانه با فیبرنوری دریایی و خاکی به سرزمین اصلی، توسعه زیرساختهای خدماتی در جزایر خلیجفارس است.
وی با اشاره به اجرای طرح مهم کابل فیبرنوری و ایجاد بستری امن برای ارتباطات جزایر، اظهار کرد: این امکان که با همت شرکت ارتباطات زیرساخت فراهم شده، قطعی ارتباطات در جزایر را به حداقل رسانده است.
نماینده عالی دولت در هرمزگان با تاکید بر استمرار طرحها و برنامههای هوشمندسازی جزایر، بیان کرد: در راستای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت، تکنولوژی ۵G ایرانسل در جزیره بوموسی نیز راه اندازی شد که فرصت های جدیدی در مسیر پیشرفت فناوری در منطقه مهم بوموسی ایجاد خواهدکرد.دوستی دسترسی راحت شهروندان بوموسی با اتصال به شبکه اینترنتی ۵G را مهم برشمرد و افزود: این امکان با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال سرمایه در اختیار مردم قرارگرفته و تلاش داریم خدمات سایر اپراتورهای تلفن همراه نیز در جزایر توسعه پیدا کند.
شهرستان بوموسی (ابوموسی) شامل جزیرههای بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، سیری، فارور بزرگ و فارور کوچک است.
جزیره بوموسی با ۱۲ کیلومتر مربع وسعت به عنوان مرکز این شهرستان در آب های خلیج فارس و در فاصله ۷۵ کیلومتری بندرلنگه و ۵۷ کیلومتری شرق جزیره سیری واقع شده است.این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی اهمیت بسیار زیاد و راهبردی برای کشور دارد و از جنبه اهمیت دریایی به دلیل نزدیکی به آبراه های بین المللی و همچنین تردد شناورهای سنتی تجاری و صیادی در آب های خلیج فارس از این منطقه به کشورهای حوزه خلیج فارس حائز اهمیت بسیار است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
افتتاح مدول دوم تصفیهخانه فاضلاب کرمانشاه در گرو تامین اعتبار مالی
-
افتتاح توسعه کالبدی ایستگاه شماره 2 آتش نشانی و خدمات ایمنی در مهستان صورت گرفت
-
اشتغال معلولان ، بانوان سرپرست خانوار و بهبودیافتگان اولویت سازمان بهزیستی است
-
«شنیداری کلامی» از جدیدترین روش های آموزش به کودک با آسیب شنوایی، برای اولین بار
-
گفتمان گردشگری در استان یزد مغفول مانده است
-
جزیره بوموسی دارای اینترنت پرسرعت نسل پنجم شد
-
لزوم همافزایی بیشتر دانشگاهها و صنایع لرستان
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



