مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

۴۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای  پروژه های پایانه نفتی ایران هزینه شد


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: پارسال ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های توسعه‌ای و عمرانی این شرکت هزینه شد.
به گزارش اقتصادسرآمد،عباس غریبی در نشست با مسئولان جزیره خارگ از توابع استان بوشهر اظهار کرد: سیستم اعلان و اطفای حریق مخازن به عنوان یک مگا پروژه پس از ۱۸ سال در مرحله انتخاب پیمانکار است.
وی افزود: در این راستا پایش تصویری زیرساخت‌ها به‌زودی عملیاتی می‌شود و از مجموع ۲۴ پروژه راکد، به هشت پروژه کاهش یافته و از ۳۶ پروژه تاخیردار، تعداد آنها به ۱۱ پروژه رسیده است.
غریبی یادآور شد: 2 فروند شناور مقابله با آلودگی در سواحل جزیره خارگ و پایانه نفتی این جزیره به مبلغ تقریبی ۳.۲ میلیون یورو خریداری شده است.
وی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های جزیره خارگ بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی از برنامه‌ریزی برای تامین آب و برق پایدار خبر داد و گفت: در این راستا برای خرید آمبولانس دریایی خارگ ۲.۶ میلیون یورو اختصاص یافته است.مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: علاوه بر توجه به تاسیسات و زیرساخت‌های شرکت که به‌صورت زیربنایی در حال انجام است، به محیط پیرامونی نیز در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در راستای توسعه متوازن توجه ویژه‌ای داریم.وی تصریح کرد: اشتغال جوانان بومی خارگ یک ضرورت است برهمین اساس از یک سال گذشته تاکنون، با وجود محدودیت‌های موجود در زمینه اشتغال، ۱۴۰ نفر از جوانان جزیره خارگ را در شرکت به‌کارگیری شده است.
غریبی گفت: مطالعات طرح‌های توسعه‌ای انجام شده و به‌زودی عملیاتی می‌شود که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی یکی از این طرح‌ها، خرید شناورهای ملکی برای تردد مردم جزیره است که شرح نیاز آن در حال تهیه است.مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از برنامه‌های تأمین آب و انرژی پایدار در جزیره خبر داد و گفت: تأمین پایدار آب و انرژی جزیره در دست برنامه‌ریزی است و ذخیره‌سازی سوخت استراتژیک نیز در دستور کار قرار دارد.وی ادامه داد: خدمت به مردم جزیره خارگ از افتخارات شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، چرا که اگر خیر و برکتی در این مجموعه وجود دارد به واسطه این است که توانسته‌ایم پاره‌ای از مشکلات مردم ر برطرف کنیم .
۴۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای  پروژه های پایانه نفتی ایران هزینه شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه