رئیس صنف جایگاهداران

سازمان برنامه و بودجه جایگاه‌های سوخت را از تعطیلی نجات دهد


رئیس صنف جایگاهداران  گفت: در آستانه تصویب حق العمل جایگاه‌های سوخت که پس از ۷ ماه تاخیر انجام می‌شود، سازمان برنامه بودجه با پیشنهاد میزان افزایش حق العمل کارشناسی شده، جایگاهها را از تعدیل نیرو، کاهش ضریب ایمنی، کاهش کیفیت خدمات و تعطیلی نجات دهد.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسدالله قلی‌زاده  به تسنیم اظهار داشت: بیش از 7 ماه از سال میگذرد و جایگاههای سوخت همچنان با نرخهای سال 1402 حق العمل دریافت می‌کنند؛ این درحالی‌است که مدارک متقن و مستندات دقیق در ابتدای سال به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان جهت محاسبه میزان افزایش حق العمل در سال جدید ارائه کردیم و این سازمان در اسرع وقت وظیفه خود را انجام داده است، ولی متاسفانه به دلیل حوادثی که در نیمه اول سال رخ داد تصویب حق العمل با تاخیر مواجه شد و جایگاهداران نیز مانند همیشه ایثارگرانه و با درک شرایط کشور صبوری کردند؛ حال اینکه پس از گذشت 7 ماه و کاهش ارزش پول با افزایش غیرمنطقی حق العمل روبرو شوند منصفانه نیست.
وی افزود: ما طی چند سال گذشته اثبات کردیم که همه ساله فاصله زیادی بین کارمزد واقعی و چیزی که تعیین میشد وجود داشت و البته در چند سال گذشته شرایط بهبود یافت ولی کافی نبود.
قلی‌زاده تصریح کرد: بخش اعظم دریافتی جایگاهداران صرف هزینه ها می‌شود و سود خالص زیادی برای اکثریت جایگاههای کشور متصور نیست و این رویه منجر به کاهش روزافزون ایمنی، نزول کیفیت خدمات، تعدیل پرسنل، عدم نوسازی و... شده است.
سازمان برنامه و بودجه جایگاه‌های سوخت را از تعطیلی نجات دهد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه