طی سه سال گذشته صورت گرفت

گازرسانی ۶۰۰ روستا، 3شهر  و ۱۰۰۰ واحد تولیدی کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: طی سه سال گذشته به ۶۰۰ روستا، سه شهر و حدود ۱۰۰۰ واحد تولیدی و اقتصادی استان  گازرسانی شده‌ است که یک خدمت بی‌نظیر محسوب می شود.
به گزار ش اقتصادسرآمد، محمد طیب صحرایی در دیدار مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به لزوم ارتقاء حوزه‌های زیرساختی از جمله حوزه گاز، حرکت در این مسیر را طی دو سال گذشته از اولویت های مهم کاری در استان عنوان کرد و گفت: نقشه تحول‌آفرینی در حوزه‌های زیرساختی به جهت مهم و تاثیرگذار بودن آنها را با جدیت طراحی و اجرایی کردیم. 
وی تلاش‌های انجام شده در سه سال اخیر در حوزه گاز استان را بی نظیر عنوان کرد و افزود: در این مدت یک چهارم روستاهای استان که اغلب از روستاهای صعب‌العبور و دوردست بودند گازدار شدند و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری به ۱۰۰ درصد و در مناطق روستایی به ۹۸.۵ درصد رسید و بزودی کرمانشاه به استان سبز تبدیل خواهد شد.
استاندار کرمانشاه ضمن بیان اینکه متاسفانه پیوست رسانه‌ای و کار فرهنگی ضعیف عمل می‌شود، گفت: باید تبیین کنیم که انقلاب اسلامی چه دستاوردهای عظیمی برای کشور به همراه داشته است. 
صحرایی با اشاره به نزدیکی فصل زمستان اظهار داشت: از هم اکنون باید به فکر فرهنگ‌سازی و بسته‌های تشویقی برای مردم باشیم تا همه با برنامه‌ریزی و دقت مباحث صرفه‌جویی در انرژی را دنبال کنند.
مقام عالی استان همچنین خواستار برنامه‌ریزی برای تهیه یک بسته ترکیبی در تمامی حوزه‌های زیرساختی برای تشویق مضاعف مردم در صرفه‌جویی و مصرف آب برق و گاز به صورت یک کار ملی شد.
همچنین در این دیدار سید احمد طباطبایی مدیرکل حراست شرکت ملی گاز ایران ضمن قدردانی از همراهی‌ها و همکاری‌های استاندار کرمانشاه در حوزه گاز، گفت: در استان کرمانشاه با مدیریت خوب دکتر صحرایی خوشبختانه کارها با دقت و به بهترین نحو ممکن اجرا شد.
وی افزود: با اقدامات خوب انجام شده استان کرمانشاه علاوه بر حوزه شهری در حوزه روستایی هم نیز به عنوان استان سبز معرفی خواهد شد.
طباطبایی بیان داشت: در دولت شهید رئیسی اقدامات بسیار خوبی در کشور شکل گرفت و تنها مدلی که می تواند مشکل کشور را حل کند مدل جهادی است.
ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان، گفت: تا پایان سال تمام روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان گازدار می‌شوند. 
وی توجه مردم به صرفه‌‌جویی و مصرف بهینه گاز را خواستار شد و گفت: با مشارکت و همراهی مردم استان می‌توانیم امسال را نیز بدون هیچگونه قطع گاز پشت سر بگذاریم.
حسینی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، گفت: تمام پیش‌بینی‌های لازم جهت مقابله با هرگونه بحران به عمل آمده و کلیه کارکنان و تجهیزات و امکانات شرکت گاز استان در آمادگی کامل به سر می‌برند.
گازرسانی ۶۰۰ روستا، 3شهر  و ۱۰۰۰ واحد تولیدی کرمانشاه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه