معاون استاندار هرمزگان در جلسه ستاد ساماندهی سواحل:
هرمزگان در زمینه تقویت زیرساختهای ساحلی نیازمند توجه ملی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: افزایش چشمگیر اعتبارات استانهای جنوبی در حوزه ساماندهی سواحل از سوی سازمان امور اجتماعی کشور که در سالهای اخیر بی سابقه بوده قابل تحسین است.
به گزارش اقتصادسرآمد، احسان کامرانی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان با حضور علی اکبر پور احمدنژاد مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاههای سازمان امور اجتماعی کشور با تقدیر از اقدام سازمان امور اجتماعی کشور در افزایش چشمگیر اعتبارات استانیهای جنوبی از جمله هرمزگان در حوزه ساماندهی سواحل، عنوان کرد: اقدام سازمان امور اجتماعی کشور در افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه ساماندهی سواحل باعث تسریع در آموزش و استقرار ناجیان غریق و مراقبین دریا در مناطق ساحلی گردشگرپذیر هرمزگان و به تبع آن کاهش چشمگیر غرقیهای منتج به فوت در سواحل گردشگرپذیر استان شده است.
وی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز استقرار ناجیان غریق ویژه استانهای جنوبی از جمله هرمزگان اقدامات ارزنده دیگر سازمان امور اجتماعی در حوزه ساماندهی سواحل بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن قریب به ۴۵ درصد نوار ساحلی کشور در حوزه استحفاظی استان استان هرمزگان افزایش اعتبارات به منظور تقویت زیرساخت های رفاهی در مناطق ساحلی گردشگر پذیر استان ضروری است.کامرانی، تصریح کرد: برخورداری هرمزگان از بیش از دو هزار نوار ساحلی از غرب و شرق استان و وجود جزایر چهارده گانه موقعیت استان را از نظر توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در سطح کشور ممتاز کرده است.
رئیس ستاد ساماندهی سواحل استان هرمزگان، اظهار کرد: هرمزگان از ۹ شهرستان ساحلی برخوردار است که از نظر تقویت زیرساخت ها نیازمند توجه سازمان امور اجتماعی کشور است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت های امدادی در مناطق ساحلی گردشگر پذیر هرمزگان، گفت: استان هرمزگان در زمینه تقویت زیرساخت های امدادی نظیر توسعه پایگاه های امداد و نجات ساحلی هلال احمر و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به ویژه در زمینه تامین آمبولانس پایگاه ها نیازمند توجه ویژه در سطح ملی است.کامرانی، افزود: شکوفایی مناطق ساحلی گردشگر پذیر هرمزگان به ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق با جذب گردشگر کمک شایانی می کند. رئیس ستاد ساماندهی سواحل استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور و با راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و همکاری دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی برنامه های متنوعی در حوزه نشاط اجتماعی در مناطق ساحلی گردشگر پذیر هرمزگان در دستور کار است و گسترش فعالیت ها در این حوزه مهم نیازمند استمرار حمایت سازمان امور اجتماعی کشور است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
نگرانی از بازگشت ترال به خلیج فارس
-
بندر چابهار با صرفهترین و نزدیکترین مسیر برای ترانزیت کالاهای افغانستان است
-
هرمزگان در زمینه تقویت زیرساختهای ساحلی نیازمند توجه ملی است
-
ذخایر آبزیان خلیج فارس در معرض خطر جدی قرار دارند
-
سرمایهگذاری خراسانرضوی در پرورش «کروکودیل» ۳۰۰ میلیارد ریال است
-
فعالیت ۲۱ مزرعه پرورش ماهی در قفس در سد سیمره
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



