نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس:

تسریع در تکمیل پروژه‌های زیرساختی، اولویت اصلی برای رفع عقب‌ماندگی مردم جاسک است

گروه استان ها- نجمه شمس الدین ، هرمزگان -نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها تأکید کرد 
به گزارش اقتصادسرآمد، سیدعبدالکریم هاشمی در حاشیه جلسه شورای اداری جاسک با اشاره به وضعیت موجود منطقه، بر اهمیت تخصیص منابع و تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی تأکید و بیان داشت: «مردم جاسک سال‌هاست با مشکلات و عقب‌ماندگی‌های متعدد در حوزه‌های مختلف روبه‌رو هستند و باید هر چه سریع‌تر این معضلات برطرف شوند.»وی گزارشی جامعی از وضعیت پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف ارائه شد که شامل پروژه‌های راه، آب، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، آموزش، بندر و شیلات بود. در این گزارش، مهم‌ترین چالش‌ها و نیازهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکلات صید و صیادی، ساماندهی پارکینگ قایق‌های صیادی، وضعیت بحرانی موج‌شکن‌های ساحلی، کمبود و ناپایداری در تأمین آب، نیاز مبرم به بهسازی و احداث جاده‌های ارتباطی، تکمیل فضاهای ورزشی و همچنین ارتقای خدمات درمانی و توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد.
هاشمی در ادامه افزود: «متأسفانه سالیانی طولانی است که پروژه‌های مهم و حیاتی منطقه به دلیل کم‌توجهی یا عدم تخصیص مناسب اعتبارات، ناتمام مانده اند و همین امر موجب رنج و مشکل بیشتر مردم شده است. این خطاها نباید تکرار شود و باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و میان‌مدت تدوین و اجرا گردد.»وی بر لزوم همکاری نزدیک و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: «همه دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت‌های خود را بر محور اولویت‌های اصلی تمرکز دهند و منابع و امکانات را به صورت هماهنگ و به‌موقع به کار گیرند تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند.»نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان، همچنین به ضرورت نظارت و پیگیری مستمر برای اطمینان از پیشرفت کارها اشاره و خاطرنشان کرد: «توجه به نیازهای مردم و روند اجرای پروژه‌ها باید همواره در اولویت باشد و هرگونه معطلی و بی‌برنامگی باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.»
تسریع در تکمیل پروژه‌های زیرساختی، اولویت اصلی برای رفع عقب‌ماندگی مردم جاسک است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه