مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر:
سهم عمده جابجایی مسافر در بوشهر مربوط به پرسنل پارس جنوبی است
گروه استان ها- -کرمپورنیا ، بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر گفت: بخش عمده جابجایی مسافران به تردد پرسنل شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اختصاص دارد که با استفاده از ناوگان عمومی انجام میشود.
به گزارش اقتصادسرآمد، فرزاد رستمی به ایرنا بیان کرد: در دو ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و ۲ هزار و ۴۰۴ مسافر با ناوگان عمومی در استان جابجا شدند.
وی با اشاره به فعالیت یکهزار و ۴۵۳ دستگاه ناوگان در سطح استان افزود: هماکنون ۵۳۸ دستگاه اتوبوس، ۷۳۹ دستگاه مینیبوس و ۱۷۶ دستگاه سواری کرایه در استان فعال هستند که بخش عمده نیاز حملونقل برونشهری از جمله نیروهای شاغل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برعهده دارند.
رستمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر اینکه خدمات این ناوگان با تلاش یکهزار و ۶۳۹ راننده حرفهای و آموزشدیده ارائه میشود، یادآور شد: ترکیب جابجاییها به گونهای است که ۷۰ درصد آن سفرهای بروناستانی و ۳۰ درصد آن سفرهای دروناستانی را شامل میشود.
به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر ۴۰ شرکت و شعبه حملونقل مسافربری در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر ناوگان مسافربری تصریح کرد: کنترل وضعیت فنی ناوگان، رعایت نرخهای مصوب، نظارت بر کیفیت خدماتدهی در پایانهها، کنترل مدارک و اسناد سفر و رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بهصورت مستمر و دقیق در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر افزود: این نظارتها با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران انجام میشود و هموطنان گرامی میتوانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا شکایت در خصوص نحوه خدماترسانی ناوگان یا شرکتهای مسافربری را بهصورت شبانهروزی با سامانه ۱۴۱ مطرح کنند تا توسط کارشناسان مرتبط پیگیری و نتیجه به مخاطبان اطلاعرسانی شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، فرزاد رستمی به ایرنا بیان کرد: در دو ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و ۲ هزار و ۴۰۴ مسافر با ناوگان عمومی در استان جابجا شدند.
وی با اشاره به فعالیت یکهزار و ۴۵۳ دستگاه ناوگان در سطح استان افزود: هماکنون ۵۳۸ دستگاه اتوبوس، ۷۳۹ دستگاه مینیبوس و ۱۷۶ دستگاه سواری کرایه در استان فعال هستند که بخش عمده نیاز حملونقل برونشهری از جمله نیروهای شاغل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برعهده دارند.
رستمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر اینکه خدمات این ناوگان با تلاش یکهزار و ۶۳۹ راننده حرفهای و آموزشدیده ارائه میشود، یادآور شد: ترکیب جابجاییها به گونهای است که ۷۰ درصد آن سفرهای بروناستانی و ۳۰ درصد آن سفرهای دروناستانی را شامل میشود.
به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر ۴۰ شرکت و شعبه حملونقل مسافربری در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر ناوگان مسافربری تصریح کرد: کنترل وضعیت فنی ناوگان، رعایت نرخهای مصوب، نظارت بر کیفیت خدماتدهی در پایانهها، کنترل مدارک و اسناد سفر و رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بهصورت مستمر و دقیق در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر افزود: این نظارتها با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران انجام میشود و هموطنان گرامی میتوانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا شکایت در خصوص نحوه خدماترسانی ناوگان یا شرکتهای مسافربری را بهصورت شبانهروزی با سامانه ۱۴۱ مطرح کنند تا توسط کارشناسان مرتبط پیگیری و نتیجه به مخاطبان اطلاعرسانی شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ورود ۱۷ دستگاه اتوبوس نسل جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی شیراز
-
تأمین اجتماعی سرمایه بیننسلی کارگران است
-
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آبرسانی به مرز چیلات
-
همافزایی گمرک میلک و منطقه آزاد سیستان در خدمت رونق تجارت مرزی
-
سهم عمده جابجایی مسافر در بوشهر مربوط به پرسنل پارس جنوبی است
-
هشدار مدیرکل منابع طبیعی خراسان رضوی نسبت به افزایش خطر حریق در مراتع استان
-
کاهش ۲۸ درصدی تخلفات اضافهبار در خوزستان
اخبار روز
-
جایگاه و نقش ارزشمند ایمنی در ارائه سرویس هوانوردی و فرودگاهی کشور
-
عرضه اولیه سهام شرکت گروه توسعه مالی فیروزه در بورس تهران
-
میزبانی آنلاین ایران در برگزاری کنوانسیون حفاظت از محیط زیست خزر
-
پیش بینی اختصاص 100 میلیارد تومان جهت احیای تالاب بین المللی انزلی
-
لغو تمامی پروازهای کشور تا اطلاع ثانوی
-
دو تنگه در مُشت تهران؛ استراتژی «شبکه لجستیکی واحد» روی میز ایران
-
تجربیات موفق اداره کشور در دوره جنگ را باید مستند و الگوبرداری کنیم
-
ترخیص و واردات بیش از 1.6 میلیون تُن کالای اساسی از طریق مبادی مناطق آزاد کشور
-
منطقه ویژه اقتصادی گرمسار میتواند به یکی از قطبهای صنعتی شرق کشور تبدیل شود
-
پهنه تکاملی زنجیره ترانزیت شمال غرب کشور در کریدورهای بینالمللی
-
اختلال در کریدورهای هوایی خاورمیانه؛ زنگ خطر برای صنعت گردشگری جهان
-
پایان عصر لجستیک ارزان
-
نمایش زنبورهای سرخ در بامداد پر ماجرای خلیج فارس
-
باور به کیفیت کشتیسازی ایران ضعیف است
-
جنایت علیه یک تمدن
-
ضرورت افزایش مصرف ماهی در وعدههای غذایی
-
تداوم سالانه پسروی آب دریای خزر به میزان20 سانتی متر
-
ابرپروژه بندر نوشهر در آستانه بهرهبرداری
-
توسعه خطوط ریلی داخل بندر کاسپین در دستور کار قرار گرفت
-
بخشی از آزادراه تبریز–مرند تا پایان شهریور زیر بار ترافیک میرود



