مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر:
سهم عمده جابجایی مسافر در بوشهر مربوط به پرسنل پارس جنوبی است
گروه استان ها- -کرمپورنیا ، بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر گفت: بخش عمده جابجایی مسافران به تردد پرسنل شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اختصاص دارد که با استفاده از ناوگان عمومی انجام میشود.
به گزارش اقتصادسرآمد، فرزاد رستمی به ایرنا بیان کرد: در دو ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و ۲ هزار و ۴۰۴ مسافر با ناوگان عمومی در استان جابجا شدند.
وی با اشاره به فعالیت یکهزار و ۴۵۳ دستگاه ناوگان در سطح استان افزود: هماکنون ۵۳۸ دستگاه اتوبوس، ۷۳۹ دستگاه مینیبوس و ۱۷۶ دستگاه سواری کرایه در استان فعال هستند که بخش عمده نیاز حملونقل برونشهری از جمله نیروهای شاغل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برعهده دارند.
رستمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر اینکه خدمات این ناوگان با تلاش یکهزار و ۶۳۹ راننده حرفهای و آموزشدیده ارائه میشود، یادآور شد: ترکیب جابجاییها به گونهای است که ۷۰ درصد آن سفرهای بروناستانی و ۳۰ درصد آن سفرهای دروناستانی را شامل میشود.
به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر ۴۰ شرکت و شعبه حملونقل مسافربری در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر ناوگان مسافربری تصریح کرد: کنترل وضعیت فنی ناوگان، رعایت نرخهای مصوب، نظارت بر کیفیت خدماتدهی در پایانهها، کنترل مدارک و اسناد سفر و رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بهصورت مستمر و دقیق در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر افزود: این نظارتها با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران انجام میشود و هموطنان گرامی میتوانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا شکایت در خصوص نحوه خدماترسانی ناوگان یا شرکتهای مسافربری را بهصورت شبانهروزی با سامانه ۱۴۱ مطرح کنند تا توسط کارشناسان مرتبط پیگیری و نتیجه به مخاطبان اطلاعرسانی شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، فرزاد رستمی به ایرنا بیان کرد: در دو ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و ۲ هزار و ۴۰۴ مسافر با ناوگان عمومی در استان جابجا شدند.
وی با اشاره به فعالیت یکهزار و ۴۵۳ دستگاه ناوگان در سطح استان افزود: هماکنون ۵۳۸ دستگاه اتوبوس، ۷۳۹ دستگاه مینیبوس و ۱۷۶ دستگاه سواری کرایه در استان فعال هستند که بخش عمده نیاز حملونقل برونشهری از جمله نیروهای شاغل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برعهده دارند.
رستمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر اینکه خدمات این ناوگان با تلاش یکهزار و ۶۳۹ راننده حرفهای و آموزشدیده ارائه میشود، یادآور شد: ترکیب جابجاییها به گونهای است که ۷۰ درصد آن سفرهای بروناستانی و ۳۰ درصد آن سفرهای دروناستانی را شامل میشود.
به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر ۴۰ شرکت و شعبه حملونقل مسافربری در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر ناوگان مسافربری تصریح کرد: کنترل وضعیت فنی ناوگان، رعایت نرخهای مصوب، نظارت بر کیفیت خدماتدهی در پایانهها، کنترل مدارک و اسناد سفر و رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بهصورت مستمر و دقیق در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر افزود: این نظارتها با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران انجام میشود و هموطنان گرامی میتوانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا شکایت در خصوص نحوه خدماترسانی ناوگان یا شرکتهای مسافربری را بهصورت شبانهروزی با سامانه ۱۴۱ مطرح کنند تا توسط کارشناسان مرتبط پیگیری و نتیجه به مخاطبان اطلاعرسانی شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ورود ۱۷ دستگاه اتوبوس نسل جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی شیراز
-
تأمین اجتماعی سرمایه بیننسلی کارگران است
-
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آبرسانی به مرز چیلات
-
همافزایی گمرک میلک و منطقه آزاد سیستان در خدمت رونق تجارت مرزی
-
سهم عمده جابجایی مسافر در بوشهر مربوط به پرسنل پارس جنوبی است
-
هشدار مدیرکل منابع طبیعی خراسان رضوی نسبت به افزایش خطر حریق در مراتع استان
-
کاهش ۲۸ درصدی تخلفات اضافهبار در خوزستان
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



