تاریخ انتشار:1401/4/26
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به‌ مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم

پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به‌ مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم

اقتصاد سرامد - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیرخم، روز ولایت و امامت و جشن فرخنده مسلمین را به عموم هموطنان، جامعه بزرگ دریایی و همکاران بنادر و دریانوردی کشور تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد سرامد از سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام علی اکبر صفایی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَایَهُ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ حِصْنِی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنِی أَمِنَ مِنْ عَذَابِی
 
غدیر تنها نام یک سرزمین نیست بلکه تفکری است که از تداوم خط نبوّت حکایت دارد. غدیر نقطه تلاقى کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. غدیر، چشمه‌اى است که تا پایان هستى مى‌جوشد، کوثرى است که فنا برنمى‌دارد، افقى است بى‌کرانه و خورشیدى عالم‌تاب است.
واقعه غدیر نشانه تداوم خط نبوت و امتداد حرکت انبیاست که به امر خداوند متعال، رسالت الهی پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه)، به دستان با کفایت امامت سپرده شد تا زمین بی حجت نماند و قانون هدایت الله با قیام حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به گسترش عدل در سراسر گیتی بینجامد.
این عید شریف و روز بزرگ و خجسته آغاز ولایت مولی الموحدین و امام العارفین، را به تمامی مسلمانان جهان،  ملت شریف ایران به ویژه جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی و خانواده بزرگ حمل‌ونقل دریایی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق اقتدا به سنت نبوی و سیره علوی را برای همه مؤمنین خواستارم .
امیدوارم تلاش‌های جامعه دریایی کشور در خدمت به ملت عزیز ایران ، مقبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

برچسب ها : اقتصاد دریایی بنادر عید غدیر

اخبار روز
ضمیمه