تاریخ انتشار:1401/4/28
جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان برگزار شد
اقتصاد سرامد - یکشنبه ۲۶ تیرماه، استان اصفهان میزبان برگزاری جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران برگزار میشود، در دانشگاه علوم پزشکی این استان بود.
به گزارش اقتصاد سرامد از روابط عمومی شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه؛ یکشنبه ۲۶ تیرماه، همانند سالهای گذشته، استان اصفهان میزبان برگزاری جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران برگزار میشود، در دانشگاه علوم پزشکی این استان بود.
خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.
وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایهگذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
عملکرد رفاه بینظیر بود
اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.
کمپین برای مادران در بخش برترینهای حوزه ملی ایدههای خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.
پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بستههای غذایی به مادران شیرده و کمبضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بیسابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.
اما این انتهای ماجرا نبود، تندیس و تقدیرنامهای دیگر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در دوران کرونا به شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه اهدا گردید.
رفاه در دوران کرونا همواره کنار مردم ایستاد و در خط مقدم این نبرد با حضوری پررنگ برای تامین مایحتاج مردم شریف ایران تلاش کرد.
همچنین رفاه با آغاز بهکار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، همزمان در فروشگاههای رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاهمارکت» در روزهای کرونایی عملکردی تحسین برانگیز داشت.
گفتنی است، این تندیسها به سرکار خانم جودکی نماینده روابط عمومی رفاه در استان اصفهان اهدا شد.
خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.
وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایهگذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
عملکرد رفاه بینظیر بود
اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.
کمپین برای مادران در بخش برترینهای حوزه ملی ایدههای خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.
پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بستههای غذایی به مادران شیرده و کمبضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بیسابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.
اما این انتهای ماجرا نبود، تندیس و تقدیرنامهای دیگر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در دوران کرونا به شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه اهدا گردید.
رفاه در دوران کرونا همواره کنار مردم ایستاد و در خط مقدم این نبرد با حضوری پررنگ برای تامین مایحتاج مردم شریف ایران تلاش کرد.
همچنین رفاه با آغاز بهکار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، همزمان در فروشگاههای رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاهمارکت» در روزهای کرونایی عملکردی تحسین برانگیز داشت.
گفتنی است، این تندیسها به سرکار خانم جودکی نماینده روابط عمومی رفاه در استان اصفهان اهدا شد.
برچسب ها : اقتصاد سرامد فروشگاه رفاه اخبار اقتصادی
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند