تاریخ انتشار:1401/4/28

جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان برگزار شد
اقتصاد سرامد - یکشنبه ۲۶ تیرماه، استان اصفهان میزبان برگزاری جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران برگزار میشود، در دانشگاه علوم پزشکی این استان بود.
به گزارش اقتصاد سرامد از روابط عمومی شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه؛ یکشنبه ۲۶ تیرماه، همانند سالهای گذشته، استان اصفهان میزبان برگزاری جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران برگزار میشود، در دانشگاه علوم پزشکی این استان بود.
خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.
وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایهگذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
عملکرد رفاه بینظیر بود
اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.
کمپین برای مادران در بخش برترینهای حوزه ملی ایدههای خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.
پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بستههای غذایی به مادران شیرده و کمبضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بیسابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.
اما این انتهای ماجرا نبود، تندیس و تقدیرنامهای دیگر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در دوران کرونا به شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه اهدا گردید.
رفاه در دوران کرونا همواره کنار مردم ایستاد و در خط مقدم این نبرد با حضوری پررنگ برای تامین مایحتاج مردم شریف ایران تلاش کرد.
همچنین رفاه با آغاز بهکار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، همزمان در فروشگاههای رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاهمارکت» در روزهای کرونایی عملکردی تحسین برانگیز داشت.
گفتنی است، این تندیسها به سرکار خانم جودکی نماینده روابط عمومی رفاه در استان اصفهان اهدا شد.
خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.
وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایهگذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
عملکرد رفاه بینظیر بود
اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.
کمپین برای مادران در بخش برترینهای حوزه ملی ایدههای خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.
پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بستههای غذایی به مادران شیرده و کمبضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بیسابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.
اما این انتهای ماجرا نبود، تندیس و تقدیرنامهای دیگر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در دوران کرونا به شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه اهدا گردید.
رفاه در دوران کرونا همواره کنار مردم ایستاد و در خط مقدم این نبرد با حضوری پررنگ برای تامین مایحتاج مردم شریف ایران تلاش کرد.
همچنین رفاه با آغاز بهکار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، همزمان در فروشگاههای رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاهمارکت» در روزهای کرونایی عملکردی تحسین برانگیز داشت.
گفتنی است، این تندیسها به سرکار خانم جودکی نماینده روابط عمومی رفاه در استان اصفهان اهدا شد.
برچسب ها : اقتصاد سرامد فروشگاه رفاه اخبار اقتصادی
اخبار روز
-
سد قوچم، حلقه واسط انتقال آب از غرب به شرق کردستان
-
محور چالوس چهارخطه می شود
-
تقدیر فرمانده سپاه از مرکز وکلا
-
سفر؛ آزمونی برای مسئولیت و آگاهی
-
رُمان نویسنده هرمزگانی به چاپ سوم رسید/ «آن تابستان»؛ سوژه مردمپسند ناب اقلیمی برای سینما
-
سرمایهگذاری در پروژههای شهری پیشرفت کرده، اما برخی چالشها باقی است
-
گام جدیددرنگهداشت محلات۲۷گانه منطقه یک باشروع بهار قرآن و طبیعت
-
بازدید مدیر دفتر یونسکو در تهران، از شناور تحقیقاتی «کاوشگر خلیج فارس»
-
صادرات محوری و توسعه فناوری رویکرد اصلی مناطق آزاد
-
تأکید هند بر توسعه چابهار همزمان با تهدید آمریکا
-
افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند
-
عملیات ترمیم خط اسید استیک مربوط به مخازن 1001
-
پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی قیر، آسفالت، عایقها، بتن، سیمان و ماشینآلات وابسته افتتاح شد
-
هدفگذاری ایران و قزاقستان برای حمل ۵ میلیون تن بار از مسیر ریلی کشورمان
-
تخصصی ترین وزراتخانه جولانگاه افراد سفارشی و رابطه ای شده است
-
دهمین بوت کمپ اقتصادی با رویکرد توسعه کسب و کارهای نوظهور برگزار شد
-
نیازمند برنامه کلان ملی در حوزه منابع انسانی دریانوردان هستیم
-
همایش شرکت های برتر ایران برای بررسی و رتبه بندی 100 شرکت برتر در سال مالی 1402 برگزار شد
-
امروز باید تکلیف خود را نسبت به نگاه امنیتی حاکم بر فضای دیتا روشن کنیم
-
بازدید میدانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به منظور بررسی عملکرد واحدهای مختلف بندر پتروشیمی ماهشهر