تاریخ انتشار:1401/5/8
همایش «رویکرد سازه در قرن جدید» برگزیدگان خود را شناخت

همایش «رویکرد سازه در قرن جدید» برگزیدگان خود را شناخت

اقتصادسرآمد - اولین دوره مسابقه ملی نرم‌افزار عمرانی و همایش بزرگ «رویکرد سازه در قرن جدید» به همت شرکت پارنوسافت با چندین سال سابقه در حوزه تولید نرم افزارهای عمرانی 6 مرداد ماه با معرفی 3 تیم برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش اقتصادسرآمد،همایش بزرگ «رویکرد سازه در قرن جدید» به همت شرکت پارنوسافت با چندین سال سابقه در حوزه تولید نرم افزارهای عمرانی 6 مرداد ماه با معرفی 3 تیم برگزیده به کار خود پایان داد. 
در این همایش به 10 گروه برگزیده 5 دقیقه زمان داده شد تا بتوانند به ارائه مطالب و نرم افزارشان بپردازند و در نهایت با داوری پروفسور مجتبی ازهری،  دکتر نادر فنائی،  مهندس امیر طه نوروزی دو تیم برگزیده انتخاب و تیم سوم نیز از نگاه حضار شرکت کننده در همایش وده ها هزار دنبال کنندگان همایش از طریق بستر مجازی انتخاب شد. 
گفتنی است، تیم اول از نگاه داوران تیم اوژن(سید علی شفیع زاده و امیر محمد حمیدی) و تیم دوم نیز تیم دانشگاه فردوسی مشهد(معین جلیلیان و مصطفی روشن) انتخاب شدند، همچنین تیم مهندس 21 با (پیمان حسینی و دیاکو شاکری) از نگاه مخاطبان برگزیده شد. در این همایش از طرف شرکت پارنوسافت به تیم اول 10 میلیون تومان و تیم دوم و تیم منتخب مخاطبین هر کدام 5 و نیم میلیون تومان جایزه به همراه تندیس و لوح سپاس تعلق گرفت. 
پیش از برگزاری این همایش،مسابقه نرم افزار عمرانی برای اولین بار در کشور برگزار شد که در آن حدود 25 نرم افزار انتخاب و از میان آنها نیز در نهایت 10 نرم افزار و تیم به همایش راه یافتند

برچسب ها : همایش رویکرد سازه در قرن جدید شرکت پارنوسافت مسابقه نرم افزار عمرانی

اخبار روز
ضمیمه