تاریخ انتشار:1401/5/12
اورهال ناوگان اولویت اصلی هیات مدیره جدید شرکت بهره برداری مترو

اورهال ناوگان اولویت اصلی هیات مدیره جدید شرکت بهره برداری مترو

اقتصاد سرامد - اولین جلسه هیات مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور تمامی اعضای هیات مدیره جدید و همچنین اعضای هیات مدیره دوره قبلی برگزار شد.

 به گزارش اقتصاد سرامد از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در ابتدا این جلسه مهدی شایسته اصل نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گزارش مختصری از وضعیت فعلی، چالش‌ها و موضوعات مهم شرکت ارائه کرد و از خدمات و تلاش‌های اعضا هیات مدیره سابق قدردانی کرد و گفت: در این مدت که توفیق همکاری با این عزیزان را داشتم در همه موارد احساس همدلی  و همراهی کامل وجود داشت و از اینکه تجربیات خود را در اختیار بنده قرار دادند، سپاسگزارم و امیدوارم بعد از این نیز ما را در مسیر تعالی و پیشرفت متروی پایتخت، همراهی کنند.
وی افزود: با توجه به حضور دکتر مناف هاشمی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت ، این امید وجود دارد تا با توجه به تجربه و تخصص ایشان به ویژه در حوزه تامین مالی شاهد گشایش هایی به خصوص در بودجه و منابع مالی جدید باشیم.
در ادامه مناف هاشمی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از دکتر شایسته بخاطر ارایه گزارش خوب تشکر کرد و گفت: از دکتر زاکانی شهردار تهران به خاطر اعتمادشان به بنده و همچنین آقای دکتر شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قدردانی می کنم. اراده همه ما این است که تمام توان خود را برای باز کردن گره و کاهش مشکلات متروی تهران به کار بگیریم.
وی با اشاره به اینکه اعضا هیات مدیره سیاست گذار هستند و بیشتر مسئولیت کارهای اجرایی بر عهده مدیرعامل است افزود: امیدواریم در این جایگاه بتوانیم به مدیرعامل و عوامل اجرایی شرکت بهره برداری مترو کمک کنیم تا کارها بهتر از گذشته انجام شود.
هاشمی گفت: موضوع های فرسودگی، اورهال ناوگان و افزایش رضایتمندی مسافران برای ما در اولویت قرار دارند. در بحث کارکنان نیز باید همدلی به وجود بیاید، چرا که هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند. 
رئیس هیات مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: پیگیری قرارداد 105 واگن و 630 دستگاه واگن اگرچه در ظاهر به این شرکت مرتبط نباشد اما باید جز اهداف اصلی ما قرار گیرد تا هرچه زودتر محقق شود.
 مناف هاشمی خاطرنشان کرد: با تشکیل اتاق فکر و کارگروه های مختلف امیدوارم بتوانیم کارهای اثر گذاری انجام داده و به نحوه احسن به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

در ادامه نیز اعضای هیات مدیره قبلی شرکت بهره برداری مترو مختصری از توصیه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند و برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کردند. 

در پایان جلسه از زحمات اعضای هیات مدیره دوره قبلی؛ صدر، زحمتکش،  نوبخت و عبداله پور قدردانی به عمل آمد.

 گفتنی است سید مناف هاشمی به عنوان رییس هیات مدیره ، مهدی شایسته مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره و کامران رحیم‌اف، سید محمد موسوی گزافرودی و وحید دهبندی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، رسما کار خود را در یک دوره جدید آغاز کردند.

برچسب ها : اقتصاد سرامد مترو شهرداری

اخبار روز
ضمیمه