تاریخ انتشار:1401/5/30
مانتوهای اور سایز بهترین انتخاب برای تابستان

مانتوهای اور سایز بهترین انتخاب برای تابستان

اقتصادسرآمد - دنیای مد و فشن همیشه راه‌های جدیدی خلق می‌کند و لباس‌های جدید با تنوع بیشتر به دوستداران خود عرضه می‌کند. در این بین لباس‌های گشاد که روزی برای کاهش هزینه‌های اقتصادی مورد توجه بودند، امروز تبدیل به مد جذابی در صنعت لباس شدند.

 

به گزارش اقتصادسرآمد، لباس‌های ترند اور سایز از جمله لباس‌هایی در سبک گشاد و راحت هستند که جلوه جدید از استایل شما به نمایش می‌گذارد. اگر شما هم علاقه دارید با این ترند جالب و جدید آشنا شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پوشش اورسایز چیست؟

اولین باری که این سبک پوشش توجه همه ما را به خود جلب کرد، استایل خاصی بود که شرلوک هلمز، کارآگاه خاص و جذاب در پالتوی گشاد خود انتخاب کرد. البته این روش و ترند بیش از هر چیز برای بانوان پیشنهاد شده است؛ اما در میان آقایان نیز مرسوم است. شاید در ابتدا تصور کنید که این ترند به معنای لباس‌های پلاس سایز است؛ در حالی که چنین نیست. به عبارت بهتر لباس‌های سایز بزرگ مناسب افرادی با وزن بالا و هیکل درشت است؛ در حالی که لباس‌های ترند اورسایز را بیشتر افراد لاغر اندام استفاده می‌کنند. این لباس‌ها سبک خاصی از لباس‌های مردانه را با خود دارد و کاملا گشاد و راحت هستند و به عنوان مانتو تابستانه استفاده می شوند.
 

در فصل تابستان چه پوششی مناسب تر است؟

در فصل تابستان دغدغه دیگری جز خوش پوشی نیز وجود دارد: چه بپوشیم که بیش از این گرممان نشود. یکی از چالش هایی که در فصل گرما با آن رو‌‌‌‌‌‌‌ به رو می شویم انتخاب لباس هایی است که تابستانی و خنک باشند. برخی لباس ها شاید در ظاهر پارامترهای اولیه یک آیتم تابستانی را داشته باشند اما در باطنشان اژدهای آتشین تابستانی نهفته باشد. به عنوان یک زن، برای ما اولین و مهم ترین لباس اجتماع مانتو است؛ آیتمی که با هر فصل تغییر می کند و استایل اصلی ما را  می سازد.

 مانتو تابستانه

بهتر است بدانید که اولین و مهمترین نکته ای که در هنگام خرید مانتوی تابستانی باید در نظر بگیرید، پارچه و جنس مانتو است.
پارچه های تابستانی چند مشخصه مهم دارند :
۱ – نازک هستند
۲ – الیاف پنبه ای و طبیعی دارند
۳ – فاقد پلی استر هستند  یا درصد کمی از آن را دارند.
 

مدل های اورسایز

لباس های اورسایز دو سایز یا چهار سایز از سایز اصلی شما بزرگ تر می باشند و اگر شما دارای فرم اندامی درشت و چاق هستید بهتر است از این طرح لباس ها در پوشش خود استفاده نکنید. در صورت تمایل می توانید برای داشتن سبک پوشش اورسایز از پیراهن های مردانه و تیشرت های بگ و راحت در پوشش خود استفاده نمایید. برای داشتن تیپ و ظاهری جذاب بهتر است یکی از لباس هایتان را اور سایز انتخاب نمایید و مابقی لباس ها را نیز به گونه ای انتخاب نمایید که فیت و جذب تن باشند هچنین بهتر است لباسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای طرح و رنگ های کمتری می باشد. با تغییر فصل ها می توانید در استایل خود نیز تغییراتی را ایجاد نمایید به عنوان مثال بهتر است در روزهای سرد چند تکه لباس را روی یکدیگر بپوشید. می توانید با افزودن کمربند یا تو دادن لباس هایتان نیز تیپ و ظاهری متفاوت تر داشته باشید. اگر دارای فرم اندامی ریز می باشید بهتر است از پوشیدن لباس های اورسایز در قسمت پایین تنه تان خودداری نمایید و در قسمت بالاتنه نیز از لباس های بزرگ تر استفاده نمایید همچنین خانم هایی که دارای فرم اندام درشت هستند و تمایل دارند سبک پوشش آن ها اورسایز باشد نباید از لباس های خیلی گشاد و پهن در پوشش خود استفاده نمایند. بهتر است علاوه بر لباس های ساده از اکسسوری های ساده نیز در پوشش خود استفاده نمایید که در این صورت ظاهر شما ایده آل و جذاب تر به نظر می رسد همچنین با پوشیدن کفش های ساده می توانید جذابیت لباس هایتان را بیشتر به چشم بیاورید. در صورت تمایل می توانید با بستن یک کمربند روی پیراهن یا تیشرت تان به تیپ اورسایز جذابیت بی نظیری را ببخشید. استفاده از اکسسوری های بزرگ در سبک پوشش اورسایز مجاز می باشد و شما می توانید از گردنبندهای بلند و آویز روی لباس های اورسایز خود استفاده نمایید و اگر این مدل اکسسوری ها را دوست ندارید می توانید فقط از یک گوشواره ریز استفاده نمایید. اکسسوری هایی نظیر دستبند درشت و انگشترهای بزرگ و عینک آفتابی و کمربندهای بزرگ نیز می توانند جذابیت خاصی را به استایل شما ببخشند. انتخاب رنگی مناسب برای لباس ها در استایل اورسایز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس هایتان را از بین رنگ های خنثی نظیر خاکستری و سفید و مشکی و بژ و رنگ های پاستلی انتخاب نمایید همچنین بهتر است رنگ ها را در پوشش خود بدرستی ترکیب نمایید تا تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد شود.
 

چند پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی

استایل اورسایز
استایل اورسایز تنها مخصوص افراد سایز بزرگ طراحی و تهیه نمی شود، و استایلی خنک و راحت تابستانی برای همه افراد می تواند باشد. لازم نیست همه لباس هایتان اورسایز باشند، برای داشتن استایلی منحصر به فرد یکی از لباس ها را اورسایز انتخاب کنید و باقی فیت و سایز باشند. لباس ها در استایل اورسایز دو سایز بزرگ تر هستند البته یک سایز بزرگ تر را هم می توان اورسایز دانست ولی برای بیشتر خاص شدن قانون دو سایز بزرگتر را رعایت کنید. افرادی با اندام درشت بهتر هست در انتخاب این استایل دقت داشته باشند و با احتیاط عمل کنند. هرچقدر که در این استایل تنوع رنگی و طرحی کمتر باشد شیک تر خواهد بود. بهترین رنگ ها برای استایل اورسایز در تابستان، رنگ های خنثی و پاستلی هستند. برای جذابیت بیشتر استایل اورسایز از اکسسوری های مناسب باید استفاده شود که می تواند دشوار باشد و بهتر است از طراحانی که آموزش طراحی لباس گذرانده اند کمک بخواهید.
سبک مینیمال
سبک مینیمال انتخابی عالی برای تابستان می تواند باشد تا استایلی ساده و آرامبخش داشته باشید. در استایل مینیمال بحث داشتن استایلی ساده است در سبک مینیمال کیفیت بسیار مهم تر از کمیت و کاربردی بودن موضوع مهم ‌تریست. از ویژگی های سبک مینیمال هارمونی زیبا و نظم و ترتیب است و ظاهری آراسته و خوش ‌تیپ برای تابستان خواهید داشت. سبک مینیمال لحن کلاسیک در خود دارد و کلاسیک و مدرن را با هم پیوند می دهد. بیشترین رنگ های مورد استفاده در این استایل عبارتند از: سفید، خاکستری، سرمه ای و مشکی. ولی تنها رنگ های مورد استفاده نیست؛ بلکه رنگ هایی است که بیشتر استفاده می شود. اکسسوری‌ها تقریبا در استایل‌های مینیمال جایگاه خاصی ندارند و نبود زیورآلات و اکسسوری‌های برجسته و اغراق ‌آمیز، استایلی تابستانه ساده و آراسته برای شما می سازد. اگر می‌خواهید اکسسوری را هم به استایل تابستانی خود اضافه کنید، پیشنهاد می کنم اکسسوری ها ساده و همرنگ با لباس باشند.
 
برای خرید مانتو تابستانه یا سفارش دوخت آن می توانید به سایت مزون پامچال  مراجعه فرمایید.
 

برچسب ها : مانتوهای اور سایز مزون پامچال مانتو تابستانه

اخبار روز
ضمیمه