تاریخ انتشار:1401/11/12
به مناسبت روز پدر پاکبانان شهر تقدیر می شوند

به مناسبت روز پدر پاکبانان شهر تقدیر می شوند

اقتصادسرآمد - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو تهران با تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی ایام پربرکت ماه رجب گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر همزمان با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی از پاکبانان تقدیر می شود


به گزارش اقتصادسرآمد ،اکرم رجای در تشریح ویژه برنامه های ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: در همین راستا ضمن تغییر سیمای بصری شهر با آذین بندی معابر و میادین، مساجد و سراهای محلات، جشن میلاد در مراکز فرهنگی برگزار می شود.

وی با اشاره به حرکت کاروان شادی خودرویی درمحلات افزود: به منظور ایجاد نشاط شهروندی همزمان با حرکت این کاروان جشن های خیابانی  وتقدیر از پدران شهر با اهداء گل و شیرینی درسطح معابر ومیادین پرترددبرگزار و نوای دل‌نشین ذاکرین اهل بیت (ع) طنین‌انداز می‌شود.

رجای افزود: برگزاری مسابقه عکاسی باعنوان "من و پدرم" در سرای محلات، غبار روبی مزار شهداء گمنام و ادای احترام به مقام‌شامخ شهداء از جمله برنامه های متنوع در سطح محلات خواهند بود.

به گفته معاون شهردار منطقه2  تجلیل از پدران شهید در نواحی و محلات، مراسم جشن در بیمارستان نیایش و تجلیل از جانبازان  همراه با توزیع گل و شیرینی، و غبار روبی گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامه هایی است که با هماهنگی نواحی اجرا می شود.

برچسب ها : پاکبانان شهر روز پدر ولادت حضرت علی (ع)

اخبار روز
ضمیمه