تاریخ انتشار:1402/1/25
آشنایی بیشتر با چند محصول جدید شرکت چری (ام وی ام) در ایران

آشنایی بیشتر با چند محصول جدید شرکت چری (ام وی ام) در ایران

در این مقاله به معرفی مختصری از جدید ترین برندهای خودرو ام وی ام در بازار ایران می پردازیم و سعی میکنیم اطلاعات کاملی از مشخصات فنی و ظاهری آنها به شما مخاطبان بدهیم.

این مقاله توسط وب سایت دیجی کار شاپ آماده شده است و تمامی اطلاعات ذیل را برای شما گردآوری کرده است. اولین خودرو که مورد بررسی قرار می گیرد تیگو 8 پرو است که با توجه به ظاهر و موارد فنی بهترین مدل از خودرو های وارداتی این شرکت در ایران می باشد. اما با توجه به تورم شدیدی که در ایران حکم فرماست قیمت این خودرو به شکل عجیبی بالا رفته است و تا جایی که در فروردین 1402 قیمت این خودرو در بازار تا 3.600.000.000 تومان رسیده است. اما به گفته کارشناسان واقعا این قیمت ارزش واقعی این خودرو نیست و همین مدل در امارات با قیمت 1.200.000.000 تومان در حال عرضه می باشد.

خودروی تیگو 8 پرو، یک SUV بزرگ و خانوادگی است که توسط شرکت ام وی ام تولید می شود. این خودرو در سه نسخه مختلف با موتورهای بنزینی و دیزلی و با قدرت های مختلف عرضه می شود.
طراحی خارجی تیگو 8 پرو، شامل یک صفحه جلو با گریل بزرگ و طراحی شیک و جذاب است. در داخل خودرو نیز از مواد با کیفیت بالا استفاده شده و فضای بسیار راحت و فراوان در اختیار سرنشینان قرار دارد.
این خودرو با امکاناتی مانند سیستم های ایمنی پیشرفته، سیستم های ناوبری و سرگرمی، سیستم های صوتی با کیفیت بالا و دوربین های جانبی و پشت خودرو، به عنوان یک خودرو مدرن و کامل شناخته می شود.
 
همچنین، این خودرو دارای سیستم های پیشرفته رانندگی مانند سیستم های کنترل دقیق فرمان، سیستم های ترمز ABS و EBD و سیستم های کنترل پایداری است که امنیت راننده و سرنشینان را بهبود می بخشد.
در کل، این مدل  یک خودرو بزرگ، مدرن و کامل است که با امکانات پیشرفته خود، می تواند نیازهای خانواده ها و افرادی که به دنبال یک خودرو بزرگ و راحت هستند، را برآورده کند.
همیشه دغدغه اصلی خریداران مدل های جدید این شرکت خرید لوازم یدکی می باشد که در گذشته مشکلات زیادی وجود داشته اما در یکی دو سال گذشته این مورد تقریبا حل شده و برای خرید لوازم یدکی تیگو 8 پرو در تهران فروشندگان زیادی به جز نمایندگی های فعال در سراسر کشور وجود دارد.
تیگو 8 پرو دارای یک موتور بنزینی با حجم 1.5 لیتری و قدرت 169 اسب بخار و یک موتور دیزلی با حجم 2.0 لیتری و قدرت 218 اسب بخار است. همچنین، این خودرو دارای یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته است و به عنوان یک خودرو چهار چرخ محرک (4WD) نیز عرضه می شود. در کل این خودرو یک خودرو بزرگ و قدرتمند است که باعث شده است که بسیاری از مشتریان به دنبال خرید آن باشند.
 
خودرو تیگو 7 پرو، یکی از خودروهای محبوب و پرفروش شرکت چینی Chery است. این خودرو در دسته خودروهای SUV قرار دارد و از نظر طراحی، امکانات و قیمت، رقابتی با خودروهای معروف دیگری مانند کیا سورنتو، هیوندای توسان و تویوتا راو 4 دارد.
 
طراحی خارجی:
تیگو 7 پرو با طراحی جذاب و مدرن خود، بسیاری از مشتریان را به خود جذب کرده است. جلوی این خودرو با گریل بزرگ و لوگوی Chery در وسط آن، بسیار شبیه به خودروهای سواری اروپایی است. همچنین، فرم بدنه آن با خطوط شیب دار و نورپردازی LED در قسمت جلو و عقب، ظاهری شیک و جذاب به خود دارد.
امکانات داخلی:
در داخل خودرو این خودرو، فضای بسیار بزرگ و راحتی برای سرنشینان فراهم شده است. صندلی های جلو و عقب با روکش چرمی و نوارهای تزئینی، ظاهری شیک و مدرن به داخل خودرو می بخشند. همچنین، این خودرو با امکاناتی مانند سیستم صوتی با 6 بلندگو، سیستم پخش موسیقی از طریق بلوتوث، سیستم ناوبری GPS و دوربین عقب، از لحاظ امکانات داخلی نیز بسیار کامل است.
موتور بنزینی با حجم 1.5 لیتری و قدرت 147 اسب بخار و یک موتور دیزلی با حجم 1.9 لیتری و قدرت 148 اسب بخار عرضه می شود. همچنین، این خودرو با جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته و دستی 5 سرعته عرضه می شود.

امنیت:
این مدل  با امکاناتی مانند سیستم ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری ESP، هشدار خطر تصادف، دو کیسه هوا و سیستم قفل مرکزی با ریموت کنترل، از لحاظ امنیتی نیز بسیار کامل است.
قیمت تیگو 7 پرو
این مدل از خودروی چینی چری در بازار ایران اصلا خودروی ارزانی نیست و تقریبا در فروردین 1402 قیمتی در حدود 2.600.000.000 تومان دارد که این قیمت با توجه به تورم حاکم بر کشور ایران خیلی خریداران زیادی ندارد و تقریبا قدرت خرید اکثریت جامعه به این مدل از تولیدات شرکت ام وی ام نمیرسد.
در کل، خودرو تیگو 7 پرو با طراحی جذاب، امکانات کامل و قیمت مناسب، گزینه خوبی برای خریدارانی است که به دنبال خودروی SUV باشند.
دارای سیستم هایی مانند سیستم شیب سنج، سیستم کمک به ترمز عقب، سیستم کنترل فشار تایرها و سیستم پارکینگ هوشمند نیز می باشد. همچنین، این خودرو با داشبورد دیجیتال و صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی نیز تجهیز شده است.
برای خرید لوازم یدکی این مدل هم خیلی چالش جدی در بازار تهران وجود ندارد و تمامی قطعات مصرفی و بدنه این مدل نیز در بازار موجود می باشد و دارندگان این خودرو خیلی دغدغه ای بابت خرید قطعات و لوازم یدکی تیگو7 پرو ندارند./ رپورتاژ آگهی
 

برچسب ها : مقاله خودرویی دیجی کار خودروسازی

اخبار روز
ضمیمه