تاریخ انتشار:1402/2/23
آیین رونمایی از کتاب «تل عزان» در فرهنگسرای خاوران

فرهنگسرای خاوران برگزار می کند؛

آیین رونمایی از کتاب «تل عزان» در فرهنگسرای خاوران

اقتصادسرآمد - فرهنگسرای خاوران در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین رونمایی از کتاب "تل عزان" را روز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه ساعت 16 با حضور زلیخا فکوری فر و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار می کند.

به گزارش اقتصادسرآمد، فرهنگسرای خاوران در آستانه سالروزشهادت امام جعفر صادق علیه السلام و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، آیین رونمایی از کتاب «تل عزان» از انتشارات نواندیشان را با مشارکت کانون داستان نویسی واژه و با حضور خانواده شهید و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار می کند.

در این برنامه که روز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه ساعت شانزده در سالن اجتماعات فرهنگسرای خاوران برگزار می شود با حضور نویسنده کتاب زلیخا فکوری فر و خانواده معظم شهید قدیر سرلک از کتاب «تل عزان» رونمایی می شود.

پاسدار شهید «قدیر سرلک» متولد 13 شهریور سال 63 از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که به صورت داوطلبانه عازم سوریه شد و در 13 آبان سال 94 در نبرد با تروریست‌های‌ تکفیری داعش در تل اذان در حومه حلب به فیض شهادت نائل شد.کتاب «تل عزان» روایت داستان زندگی شهید سرلک از لحظه تولد تا دوران نوجوانی و جوانی و سپس دوران تحصیل و کار ایشان است که نیم نگاهی هم به روابط اجتماعی و خانوادگی شهید در جامعه داشته و صبر و تلاش مثال زدنی او را تا لحظه شهادت برای مخاطب بازگو می کند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی میدان خراسان؛ خیابان خاوران؛ فرهنگسرای خاوران مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33717285 تماس بگیرند.

برچسب ها : تل عزان رونمایی کتاب فرهنگسرای خاوران

اخبار روز
ضمیمه