تاریخ انتشار:1402/2/23
استقبال SMEها از طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

استقبال SMEها از طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

اقتصادسرآمد- از مجموع ۲۳۷۱ شرکت SME که به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوسته‌اند، ۴۱۷ شرکت در قالب طرح مهریار با بانک همکاری می‌کنند.

به گزارش اقتصادسرآمد، حمایت از صنایع کوچک و متوسط یا همان SMEها می‌تواند اثرگذاری بالایی در ساحت کلی اقتصاد داشته باشد و بخشی از پازل حمایت از تولید داخلی را تکمیل کند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در همین راستا برنامه ویژه‌ای را برای جذب شرکت‌های SME به‌ویژه در قالب طرح مهریار اجرا کرده که با استقبال این شرکت‌ها نیز روبه‌رو شده است.
حمایت از صنایع متوسط و کوچک کشور، افزایش شمولیت مالی و عمق‌بخشی به میزان استفاده آحاد جامعه حقوق‌بگیر از خدمات بانک، پایدارسازی و استمرار همکاری مشتریان با بانک به‌ویژه در بین جامعه کارگران و کارفرمایان در راستای تحقق «کارت مهر، کارت زندگی» از جمله اهداف اصلی طرح به شمار می‌رود.
تا کنون ۲۳۷۱ شرکت SME در قالب طرح‌های مختلف به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند که از این میزان، ۴۱۷ شرکت در چارچوب طرح مهریار با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همکاری دارند. بیشترین تعداد SMEهای جذب شده به ترتیب متعلق به استان‌های یزد، تهران و گیلان بوده است.417 شرکت SME جذب شده در طرح مهریار مجموعاً حدود ۷۵هزار نفر نیرو دارند که تقریباً ۲۹هزار میلیارد ریال حقوق و دستمزد از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این کارکنان پرداخت شده است. بیشترین SMEهای جذب شده در چارچوب طرح مهریار به ترتیب مربوط به استان‌های اصفهان، یزد و کرمانشاه بوده است.

برچسب ها : بانک مهر ایران طرح مهریار حمایت از صنایع کوچک

اخبار روز
ضمیمه