تاریخ انتشار:1402/2/30
احمد محمدپور
رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی
اقتصادسرآمد - رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت:ارائه تصویر شفاف و حقیقی از عملکرد مدیریت شهری شهرداری مناطق و رصد مطالبات شهروندان و پاسخگویی به موقع و دقیق به این انتظارات از مهمترین وظایف روابط عمومی است.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمدپور با بیان اینکه روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت «افکارعمومی» و «بحران» در جامعه است اضافه کرد: روابط عمومی در شهرداری تهران به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و شهروندان، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت افکار عمومی بر عهده دارد که می تواند در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل مدیران با کارکنان و شهروندان و ارتقاء سطح خدمات سازمانی موثر باشد.
او با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی یک کار گروهی و تیمی است و نقش موثری در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه دارد، اظهار داشت: تهیه کلیپ از ابتدای عملیات اجرایی پروژه های توسعه محلی منطقه ، برپایی دور همی مدیران روابط عمومی مناطق، ساخت و تولید تصاویر ۳۶۰ درجه از مکان های تاریخی و مذهبی، اجرای زبان اشاره ناشنوایان در رویدادهای خبری ، تهیه کتابچه های پروژه های منتخب منطقه از جمله کار ویژه های این اداره عنوان کرد .
محمدپور افزود: تهیه رویداد خبری تهران بیست، هفته نامه الکترونیک تهران بیست و ری نگار، برپائی میزخدمت ، تهیه کلیپ های مناسبتی و معرفی فعالیت های حوزه های اجرایی، تهیه بروشور های معرفی آثار تاریخی ری به زبان انگلیسی، موشن و اینفوگرافی، معرفی دست آوردهای مدیریت شهری به دستگاه های اداری و اجرایی - شورایاران - صنوف و اقشار مختلف با بهره گیری از روش های ارتباطات موثر و شبکه های اجتماعی از جمله اقدامات این اداره است.
رئیس روابط عمومی منطقه ۲۰ ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران تلاشگر و خدوم در شهرداری مناطق شهر تهران، امیدوارم با بهرهگیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایدهها و خلاقیتهای نوآورانه و توانائی و پشتکار همواره در راستای تامین اهداف این مجموعه گامهای موثر بردارید.
او با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی یک کار گروهی و تیمی است و نقش موثری در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه دارد، اظهار داشت: تهیه کلیپ از ابتدای عملیات اجرایی پروژه های توسعه محلی منطقه ، برپایی دور همی مدیران روابط عمومی مناطق، ساخت و تولید تصاویر ۳۶۰ درجه از مکان های تاریخی و مذهبی، اجرای زبان اشاره ناشنوایان در رویدادهای خبری ، تهیه کتابچه های پروژه های منتخب منطقه از جمله کار ویژه های این اداره عنوان کرد .
محمدپور افزود: تهیه رویداد خبری تهران بیست، هفته نامه الکترونیک تهران بیست و ری نگار، برپائی میزخدمت ، تهیه کلیپ های مناسبتی و معرفی فعالیت های حوزه های اجرایی، تهیه بروشور های معرفی آثار تاریخی ری به زبان انگلیسی، موشن و اینفوگرافی، معرفی دست آوردهای مدیریت شهری به دستگاه های اداری و اجرایی - شورایاران - صنوف و اقشار مختلف با بهره گیری از روش های ارتباطات موثر و شبکه های اجتماعی از جمله اقدامات این اداره است.
رئیس روابط عمومی منطقه ۲۰ ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران تلاشگر و خدوم در شهرداری مناطق شهر تهران، امیدوارم با بهرهگیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایدهها و خلاقیتهای نوآورانه و توانائی و پشتکار همواره در راستای تامین اهداف این مجموعه گامهای موثر بردارید.
برچسب ها : روابط عمومی مدیریت شهری احمد محمدپور
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند