تاریخ انتشار:1402/2/30

پاسخگویی شهردار منطقه سه تهران به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت
اقتصادسرآمد - شهردار منطقه ۳ با حضور در سامانه سامد (۱۱۱) به صورت تلفنی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات شهروندان بود.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمید جوانی شهردار منطقه با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد(۱۱۱) به درخواستها، شکایات، سوالات و مشکلات شهروندان پاسخ داد.
در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزههای مختلف به خصوص حوزه معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و املاک و مستغلات پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت های مربوطه صادر شد.
در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۱، مکالمات آنها ثبت شده و درخواست آنها از طریق شهرداری پیگیری میشود و درنهایت نتیجه از طریق تماس تلفنی به اطلاع شهروندان خواهد رسید .
برچسب ها : سامانه سامد مشکلات شهروندان شهرداری منطقه سه
اخبار روز
-
چرا سرمایه گذاران از ورود به پروژههای ریلی فرار می کنند؟
-
دستور ویژه دولت برای جبران خسارات انفجار بندر شهید رجایی
-
جذب سرمایه گذاری در حوزه شیلات و آبزیان اولویت مهم سازمان شیلات
-
همگرایی دستگاهها تضمینکننده غذای سالم برای مردم
-
نمایش توانمندیهای مالی همراه اول در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
-
قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
-
کاهش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
-
آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
-
برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد برای کارآمدسازی بودجه و کاهش چالشهای مالی
-
اقدامات برجسته گمرک ایران در حمایت از تولید و تحقق شعار سال
-
حضور مدنیزاده در نشست شورای معاونان وزارت اقتصاد به دعوت سرپرست وزارتخانه
-
برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد برای تحول نظام بیمهای کشور
-
جابهجایی ۲۷ میلیون مسافر از سوی ناوگان حملونقل عمومی کشور تا پایان اردیبهشتماه
-
تبادل تفاهم نامه همکاری بین سازمان شیلات ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران
-
خبری آرامش جامعه را در هم میکوبد
-
شب خلیج فارس در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد
-
اصلاح ساختار بانکها با کاهش اضافهبرداشت و تقویت ثبات مالی
-
امضایی که امید آفرید؛ امنیت شغلی و قرارداد مستقیم برای صدها خانواده در شرکت پالایش نفت تهران
-
تاکید وزیر راه و شهرسازی بر نظارت بر نرخ بلیت هواپیما در ایام اربعین
-
شاخص بورس ۶۰ هزار واحد ریخت