تاریخ انتشار:1402/2/30
پاسخگویی شهردار منطقه سه تهران به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

پاسخگویی شهردار منطقه سه تهران به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

اقتصادسرآمد - شهردار منطقه ۳ با حضور در سامانه سامد (۱۱۱) به صورت تلفنی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات شهروندان بود.


به گزارش اقتصادسرآمد، حمید جوانی شهردار منطقه با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد(۱۱۱) به درخواست‌ها، شکایات، سوالات و مشکلات شهروندان پاسخ داد.

در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و املاک و مستغلات پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت های مربوطه صادر شد.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۱، مکالمات آنها ثبت شده و درخواست آنها از طریق شهرداری پیگیری می‌شود و درنهایت نتیجه از طریق تماس تلفنی به اطلاع شهروندان خواهد رسید .

برچسب ها : سامانه سامد مشکلات شهروندان شهرداری منطقه سه

اخبار روز
ضمیمه