تاریخ انتشار:1402/3/1
ناوگروه ۸۶ عمق راهبردی اقتدار نیروی دریایی ایران را به رخ جهان کشید

سرلشکر سلامی:

ناوگروه ۸۶ عمق راهبردی اقتدار نیروی دریایی ایران را به رخ جهان کشید

اقتصادسرآمد - فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش نوشت: دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در ماموریت شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی با ناوشکن دنا و ناوبندر مکران، عمق راهبردی اقتدار و حوزه عمل نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در یک رویداد ماندگار به رخ جهانیان به ویژه بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی کشیدند.

به گزارش اقتصادسرآمد، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی بازگشت غرورانگیز دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی آجا از ماموریت  شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده عالیقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
بازگشت غرورانگیز دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی آجا از ماموریت  شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی با ناوشکن تمام ایرانی «دنا» و ناوبندر «مکران» که عمق راهبردی اقتدار و حوزه عمل نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در یک رویداد ماندگار به رخ جهانیان به ویژه بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی کشید؛ به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ملت ایران، جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان غیور و افتخار آفرین نیروی دریایی ارتش و خانواده های مکرم و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این دستاورد بزرگ تاریخی به عنوان یکی از مظاهر بلوغ حوزه صنعت دفاعی کشور، که عمق راهبردی و دامنه تاثیر فرامنطقه‌ای قدرت دریایی کشور در صیانت از منافع و مصالح ملی میهن عزیزمان را وسعت بخشید، همت بلند فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح برای نقش‌آفرینی موثر در هندسه نظم نوین و قدرت جدید جهانی را پدیدار و مایه مباهات و خرسندی ایرانیان عزیز و بلکه امت اسلامی گردید.

بی شک، دشمنان قسم خورده ملت ایران بیمناک از گذشته، تماشاگر ابعاد و دامنه حیرت انگیز قدرت نمایی و میدان داری یکپارچه و هم افزای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در «ارتش انقلابی» و «سپاه مردمی» در محیط منطقه‌ای و بین‌المللی خواهند بود.

بر دریادلان افتخارآفرین این واقعه سترگ و مبارک درود می فرستم و دوام توفیق و سربلندی آنان در عرصه های خطیر ماموریتی،  تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از فرامین، منویات و رهنمودهای حکیمانه و نورانی مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی ) را از درگاه خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام

برچسب ها : فرمانده کل سپاه ناو گرو 86 پیام تبریک

اخبار روز
ضمیمه