تاریخ انتشار:1402/3/27
تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به مشتریان

تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به مشتریان

اقتصادسرآمد - مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش “بررسی فرصت ها و تهدیدها در شعب درون سازمانی استان تهران” بر لزوم سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به عموم مشتریان تاکید کرد.

به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز حضور داشتند، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات خرد، هیچ محدودیتی نداریم و با فراهم شدن زمینه پرداخت غیر حضوری، روند پرداخت تسهیلات خرد نیز شتاب می گیرد و متقاضیان می توانند با سهولت بیشتری نسبت به ثبت تقاضا و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.
نجارزاده تاکید کرد: ایفای وظایف در بخش تسهیلات تکلیفی مخصوصا تسهیلات نهضت ملی مسکن اهمیت دارد و می بایست در اولویت قرار گیرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مباحث مطرح شده در این همایش از سوی مدیران ارشد و روسای شعب درون سازمانی، تاکید کرد: ضروری است تا نتایج اینگونه همایش ها توسط یک تیم تا مرحله عملیاتی شدن و حصول نتیجه در زمان تعیین شده، پایش شود.
نجارزاده درباره عملکرد شعب درون سازمانی بانک، گفت: این شعب آیینه تمام نمای بانک در سازمان های مربوطه هستند، بنابراین هر عملکردی از سوی روسا و کارکنان شعبه، معرف بانک در آن سازمان است.

برچسب ها : بانک ملی تسهیلات خرد اعطای وام

اخبار روز
ضمیمه