تاریخ انتشار:1402/4/25
سرانه پارکینگ‌های عمومی در منطقه سه تهران افزایش می‌یابد

نوید خاصه‌باف؛

سرانه پارکینگ‌های عمومی در منطقه سه تهران افزایش می‌یابد

اقتصادسرآمد - نشست مشترک مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با معاونین مالی و اقتصاد شهری و روسای ادارات سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی مناطق ۲۲گانه به میزبانی شهرداری منطقه سه برگزار شد.

به گزارش اقتصادسرآمد، نوید خاصه باف در این نشست اظهار داشت: با ارائه راهکارهای تخصصی جهت رفع معضلات و مشکلات موجود امیدواریم شاهد تحولی ارزنده در زمینه جذب سرمایه، مشارکت و مولد سازی در سال جاری باشیم. 

خاصه باف، ۹۰ درصد اقدامات و اصلاحات درخصوص موضوعات مرتبط با سرمایه‌گذاری در شهرداری تهران را ماحصل نشست‌های تخصصی و کارشناسی شده در این حوزه برشمرد و افزود: زنده و پویا نگه داشتن شهر برای نسل‌های آینده مستلزم تلاش و کوشش دست‌اندرکاران و مدیران شهری است. 

در ادامه رضا ولی‌زاده معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه سه در خصوص اقدامات مشارکتی منطقه در زمینه رفع معضل پارکینگ اظهار داشت: بررسی‌های مطالعاتی مهمی در خصوص احداث پارکینگ‌های آسانسوری در انتهای معابر منتهی به بزرگراه شهید مدرس انجام شده و به زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد که هر کدام براساس متراژ و ظرفیت معبر بین ۴۰ تا ۶۰ خودرو گنجایش دارد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه سه افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است از نمای این پارکینگ‌ها جهت اکران و نمایش تبلیغات شهری استفاده شود.

برچسب ها : پارکینگ‌های عمومی مولد سازی مدیران شهری

اخبار روز
ضمیمه