تاریخ انتشار:1402/5/17
نقش کارکنان مدیریت امورفنی در آماده نگه داشتن تاسیسات و تجهیزات در شرایط عملیاتی بسیار حائر اهمیت می باشد

نقش کارکنان مدیریت امورفنی در آماده نگه داشتن تاسیسات و تجهیزات در شرایط عملیاتی بسیار حائر اهمیت می باشد

اقتصادسرآمد - مدیرعامل پایانه های نفتی ایران در بازدید از پایانه نفتی خارگ با کارکنان اداره تعمیرات صنعتی دیدار و در نشستی با حضور مدیران و روسا مسائل و چالش‌های مدیریت امور فنی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش اقتصادسرآمد، عباس غریبی گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یک شرکت عملیاتی و با توجه به مسئولیت خود در زمینه ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی و نقش مهم آن در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقاء توانمندی‌های خود در زمینه به روز رسانی تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام را در دستور کار دارد.
وی افزود: در زمینه تعمیرات و نگهداری زیر ساخت های استراتژیک شامل خطوط لوله، مخازن ذخیره سازی و اسکله های صادراتی نقش امور فنی بسیار مهم و حساس می باشد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن بررسی مهمترین چالشها و مسائل مدیریت امور فنی تاکید کرد: تلاشگران این مجموعه، در زمان های مختلف توانایی خود را به شایستگی نشان داده اند و هر جا که ضعف تکنولوژی با توجه به محدودیت های داخلی و بیرونی بوده، کارکنان متخصص امورفنی اجازه نداده اند که خلاء یا مشکلی در سازمان ایجاد شود.
عباس غریبی تصریح نمود: با توجه به شناختی که نسبت به این واحد دارم حتما نسبت به تجهیز، نوسازی و حل کمبود قطعات کارگاه‌های تعمیرات و ابزار دقیق اقدام لازم صورت پذیرد. در ادامه نیز کارکنان تعمیرات صنعتی در نشستی صمیمانه مسائل و پرسش های خود را بیان کردند.




 

برچسب ها : تاسیسات و تجهیزات شرکت پایانه‌های نفتی شرکت ملی نفت ایران

اخبار روز
ضمیمه