تاریخ انتشار:1402/5/17
ساماندهی روشنایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری منطقه دو تهران

علی اصغر طاهری؛

ساماندهی روشنایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری منطقه دو تهران

اقتصادسرآمد - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو گفت: ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان‌ها اجرا شد.

به گزارش اقتصادسرآمد، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به ضرورت نور پردازی در نشاط بصری و ایجاد امنیت فضاهای شهری گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در افزایش امنیت بوستان‌ها و فضاهای شهری، طرح تامین و افزایش روشنایی بوستان‌ها و فضاهای بی دفاع شهری قالب پروژه‌های توسعه محله ای اجرا شد.
وی افزود: اجرای پروژه ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان‌ها از جمله مهم ترین پروژه‌هایی هستند که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات ناشی از ایجاد فضاهای بی‌دفاع شهری انجام شده است.
طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های زیست محیطی مدیریت منطقه درکاهش مصرف انرژی، تامین روشنایی بوستان‌ها، اقدام به نصب پرژکتورهای کم مصرف با توان بالا در بوستان‌های شهداء، اشرفی و فضای سبز خیابان تهران ویلا، خیابان سرو شرقی جنب محوطه بیمارستان پارسیان کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه اجرای این طرح درسایر بوستان‌ها و فضای سبز محدوده براساس اولویت بندی صورت گرفته اجرا می شود، گفت: با توجه به وجود 214 بوستان فرامنطقه‌ای و محلی در منطقه دو، روشنایی فضاهای سبز منطقه و بوستان‌ها به عنوان یکی از مهمترین فضاهای شهری بهسازی و ساماندهی می‌شود.

برچسب ها : خدمات شهری روشنایی بوستان ها شهرداری منطقه دو

اخبار روز
ضمیمه