تاریخ انتشار:1404/12/10
چرخه حمل‌و‌نقل در بندر شهید رجایی کاملاً عادی است

مدیرکل بنادر هرمزگان:

چرخه حمل‌و‌نقل در بندر شهید رجایی کاملاً عادی است

اقتصادسرآمد- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تأکید بر تداوم روند عادی عملیات‌ها و تخلیه کالاهای اساسی در بندر شهیدرجایی، اعلام کرد: بنا به تاکید وزیر راه و شهرسازی، چرخه حمل‌و‌نقل و عملیات خدمات‌رسانی در این بندر بدون هیچ‌گونه اختلال و مشکلی در حال انجام است.

به گزارش اقتصادسرآمد از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ حسین عباس‌نژاد امروز یکشنبه ۱۰ اسفندماه با اشاره به تجاوز آشکار دشمن صهیونیستی آمریکایی اظهار داشت: تمامی ظرفیت‌های لجستیکی و عملیاتی بندر برای انجام به موقع تخلیه و بارگیری کالا فعال بوده و هیچ کندی یا مشکلی در زنجیره انتقال کالای اساسی به مراکز استان‌ها گزارش نشده است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خاطرنشان کرد: وضعیت جاری بندر مطابق با روال معمول بوده است‌.
 

برچسب ها : بندر شهید رجایی اقتصادسرآمد تخلیه کالاهای اساسی

اخبار روز
ضمیمه