تاریخ انتشار:1404/12/18
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛
فعالیت ۲۴ ساعته بنادر کشور
اقتصادسرآمد- معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گزارشی از وضعیت فعلی کشور و مسائل مرتبط با حمل و نقل ارائه داد و گفت: بنادر کشور نیز به صورت شبانهروزی فعال بوده و با وجود آسیبهای وارده در برخی نقاط، خدماترسانی بدون لحظهای توقف ادامه دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالله ارجایی، معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گزارشی از وضعیت فعلی کشور در حوزه وزارت راه و شهرسازی و مسائل مرتبط با حمل و نقل ارائه داد.
وی با اشاره به حملات اخیر و غافلگیری کشور، بر لزوم اقدام فوری برای تخلیه کالاهای اساسی و استراتژیک از بنادر تاکید کرد.
این مقام مسئول اظهار کرد: کالاهای اساسی موجود در بنادر، اهداف مشخصی برای دشمن محسوب میشدند و انتقال سریع آنها به داخل کشور برای جلوگیری از آسیبهای احتمالی میلیاردی و همچنین تأمین نیازهای جامعه در شرایط کنونی، ضروری بود.
وی با افتخار اعلام کرد: جامعه بزرگ راه و شهرسازی و حمل و نقل کشور، شامل رانندگان زحمتکش، بدون وقفه در حال انجام وظیفه هستند و توانستهاند رکوردهای جدیدی در تخلیه بنادر بزنند، به طوری که روزانه اقدام به تخلیه بار میکنند. بنادر کشور نیز به صورت شبانهروزی فعال بوده و با وجود آسیبهای وارده در برخی نقاط، خدماترسانی بدون لحظهای توقف ادامه دارد.
معاون وزیر راه خبر داد که هیچ خللی در حمل بار (داخلی، وارداتی و صادراتی) و مسافر توسط راهآهن ایجاد نشده و حتی مبادلات با کشورهای شمالی و شرقی افزایش یافته است. همچنین، ظرفیت حمل مسافر با قطار برای پیشبینی شرایط احتمالی و افزایش رفت و آمدها، افزایش یافته است.
وی با اشاره به حملات اخیر و غافلگیری کشور، بر لزوم اقدام فوری برای تخلیه کالاهای اساسی و استراتژیک از بنادر تاکید کرد.
این مقام مسئول اظهار کرد: کالاهای اساسی موجود در بنادر، اهداف مشخصی برای دشمن محسوب میشدند و انتقال سریع آنها به داخل کشور برای جلوگیری از آسیبهای احتمالی میلیاردی و همچنین تأمین نیازهای جامعه در شرایط کنونی، ضروری بود.
وی با افتخار اعلام کرد: جامعه بزرگ راه و شهرسازی و حمل و نقل کشور، شامل رانندگان زحمتکش، بدون وقفه در حال انجام وظیفه هستند و توانستهاند رکوردهای جدیدی در تخلیه بنادر بزنند، به طوری که روزانه اقدام به تخلیه بار میکنند. بنادر کشور نیز به صورت شبانهروزی فعال بوده و با وجود آسیبهای وارده در برخی نقاط، خدماترسانی بدون لحظهای توقف ادامه دارد.
معاون وزیر راه خبر داد که هیچ خللی در حمل بار (داخلی، وارداتی و صادراتی) و مسافر توسط راهآهن ایجاد نشده و حتی مبادلات با کشورهای شمالی و شرقی افزایش یافته است. همچنین، ظرفیت حمل مسافر با قطار برای پیشبینی شرایط احتمالی و افزایش رفت و آمدها، افزایش یافته است.
برچسب ها : معاون وزیر راه و شهرسازی اقتصادسرآمد کالاهای اساسی
اخبار روز
-
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
-
نقش مهم جامعه محلی در ارتقای جایگاه ژئوپارک جزیره قشم
-
کمبود سرمایه گذاران در ایجاد زیرساختهای توریسم دریایی
-
اعلام مهمترین مأموریتهای معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر
-
انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل دریایی مدیریت بحران
-
توسعه بازار سرمایه اولویت محوری وزارت اقتصاد است
-
هدفگذاری تولید ۹۵۰ هزار تن آبزی پرورشی در افق برنامه هفتم پیشرفت
-
انجام ۲۶۶ هزار سفر دریایی در مرکز هرمزگان طی جنگ رمضان
-
تداوم خدمت در بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب همزمان با مساعدتر شدن شرایط
-
نقشآفرینی راهبردی بندر چابهار در حفظ جریان تجارت دریایی کشور
-
بازدید مدیران ارشد اقتصادی و برنامهریزی مازندران از بندر نوشهر
-
لقمان پارسی نیا سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی شد
-
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی هیدروگرافی
-
آمادهباش شبکه ریلی برای خدمترسانی به عزاداران
-
عمان به دنبال ایجاد هاب صنعت بانکرینگ سبز
-
«جزایر خلیج فارس» موتور بازسازی اقتصاد ایران در پساجنگ
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
برای بردن فقط بازیکنان نمیدوند؛ ما هم سهمی داریم
-
برق ۶۲ اداره تهران قطع شد
-
مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «پروژه ملی مهتاب»
