تاریخ انتشار:1405/1/9
وزیر راه و شهرسازی به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست

وزیر راه و شهرسازی به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست

اقتصادسرآمد- وزیر راه و شهرسازی با حضور در ستاد مرکزی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر، ضمن قدردانی از تلاش‌های امدادگران این جمعیت، با پوشیدن لباس هلال‌احمر به پویش «جبهه مردمی ایران ما» که با هدف کمک به مردم در شرایط جنگی راه‌اندازی شده است، پیوست.

به گزارش اقتصادسرآمد، فرزانه صادق، با حضور در ستاد مرکزی شرایط اضطراری هلال‌احمر، ضمن خداقوت به مسئولان و اعضای این جمعیت از تلاش‌های آنان در خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد. 
 
وی در این دیدار خطاب به امدادگران و نیروهای حاضر در میدان گفت: به شما عزیزانی که در میدان حضور دارید و بابت تمام زحماتی که برای مردم و کشور می‌کشید، دست مریزاد می‌گویم و از تلاش‌های شما صمیمانه تشکر می‌کنم. 
 
صادق ادامه داد: لباس شما، لباس مقدسی است. قدر این لباس مقدس را بدانید؛ چرا که بی‌تردید خیر دنیا و آخرت را برای شما به همراه خواهد داشت. 
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط کشور و ضرورت همدلی و کمک به مردم اظهار کرد: من و تمام همکارانم به پویش «جبهه مردمی ایران ما» که توسط هلال‌احمر و در راستای کمک به مردم در شرایط جنگی کشور راه‌اندازی شده است، می‌پیوندیم. 
 
وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به پایان شرایط جنگی گفت: امیدوارم سایه این جنگ با عزت، اقتدار و پیروزی ایران و ایرانی از سر مردم کم شود. 
 
وزیر راه و شهرسازی در جریان این حضور با پوشیدن لباس هلال‌احمر، به عنوان عضو افتخاری این جمعیت معرفی شد و به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست.
 

برچسب ها : جمعیت هلال‌احمر اقتصادسرآمد جبهه مردمی ایران ما

اخبار روز
ضمیمه