تاریخ انتشار:1405/1/16
دو لنج باربری در پی یک حمله دچار حریق شدند

فرماندار بندرلنگه:

دو لنج باربری در پی یک حمله دچار حریق شدند

اقتصادسرآمد- فرماندار بندرلنگه اعلام کرد: در پی وقوع حمله جنایتکارانه آمریکایی - صهیونیستی در صبح امروز شنبه (۱۵ فروردین) دو فروند لنج باربری متعلق به اهالی منطقه دچار حریق شدند.

به گزارش اقتصادسرآمد، فواد مرادزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این حادثه که دو شناور باربری مورد اصابت قرار گرفت یک نفر مجروح شده است. با حضور سریع نیروهای امدادی و اورژانس، اقدامات لازم برای درمان فرد آسیب‌دیده در محل آغاز شد.
وی افزود: تیم‌های امدادی و دریایی در محل حضور دارند و عملیات مهار آتش و ایمن‌سازی منطقه ادامه دارد.فرماندار بندرلنگه تأکید کرد: اطلاعات تکمیلی پس از جمع‌بندی ارزیابی‌ها اعلام خواهد شد.

برچسب ها : لنج باربری اقتصادسرآمد بندرلنگه

اخبار روز
ضمیمه