تاریخ انتشار:1399/11/6
بازدید مدیرعامل تاپیکو از غرفه ایرانول در نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی

همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی

بازدید مدیرعامل تاپیکو از غرفه ایرانول در نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی

اقتصادسرآمد - همزمان با سومین روز از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی، مهندس ابویی مدیرعامل هلدینگ نفت ، گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و برخی از مدیران آن مجموعه از غرغه شرکت نفت ایرانول بازدید کردند.


به گزارش اقتصادسرآمد، مهندس رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این بازدید ضمن گفت و‌گو و تبادل اطلاعات، توضیحاتی در مورد اقدامات و پروژه های پیش رو و در دست اجرای این شرکت ارائه داد.
براساس گزارش اقتصادسرآمد، طی سه روز برگزاری نمایشگاه نفت، مدیران مجموعه های مختلف همکار با این صنعت از جمله مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت نفت بهران و پاسارگاد در غرفه ایرانول حضور یافتند و با مدیرعامل ایرانول گفت و گو و تبادل نظر و اطلاعات کردند.
قابل ذکر است ،شرکت نفت ایرانول در این سه روز درسالن ۵ میزبان مدیران و متخصصان صنعت نفت و دیگر صنایع ،عاملین فعال در حوزه فروش و صادرات، مدیران شرکت های خارجی و عموم بازدیدکنندگان بود.
امروز ششم بهمن‌ماه، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر و میزبان بازدیکنندگان بود به کار خود پایان می‌دهد.
در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن ۱۰ و ۱۱، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله و شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن ۴۱، ماشین‌های دوار در سالن ۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۵ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفتند.
 

برچسب ها : نفت ایرانول نمایشگاه بین‌المللی نفت تاپیکو

اخبار روز
ضمیمه