تاریخ انتشار:1401/1/27
تعمیر شکستگی لوله آزبست انتقال آب در بندر امام خمینی

تعمیر شکستگی لوله آزبست انتقال آب در بندر امام خمینی

اقتصاد سرامد - مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی از تعمیر شکستگی لوله آزبست ۶٠٠ میلیمتری انتقال آب در بلوار آیت الله طالقانی این شهر خبر داد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، مرکز خوزستان، حسین خواجوی گفت: با اطلاع از شکستگی لوله آزبست انتقال آب، نیرو‌های تلاشگر آبفا پس از دریافت مجوز‌های لازم از سازمان‌های مربوط و تهیه تجهیزات مورد نیاز، نسبت به تعمیر و مرمت این خط لوله اقدام کردند.تعمیر شکستگی لوله آزبست انتقال آب در بندر امام خمینی

وی افزود: پس از حفاری محل شکستگی و خاکبرداری، تخلیه و پاکسازی خط آسیب دیده در عمق ۳ متری، عملیات تعمیر با رعایت اصول ایمنی و بدون حادثه انجام و مشکل رفع شد و با پایان تعمیرات، توزیع آب شهر به حالت عادی بازگشت.

خواجوی با بیان اینکه توان خود را جهت بروزرسانی تعمیرات شبکه به کار بسته‌ایم، ادامه داد: این شکستگی‌ها معمولا به دلیل تردد خودرو‌های سنگین یا فرسودگی رخ داده که با حضور به موقع نیرو‌ها و عوامل آب و فاضلاب از هدررفت آب جلوگیری شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعابات، شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته و در صورت قطع آب با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی کنند تا بتوانیم در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنیم.

برچسب ها : اقتصاد دریا محور بنادر انتقال اب

اخبار روز
ضمیمه