تاریخ انتشار:1401/1/31
پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت ایام‌ شهادت امام علی

پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت ایام‌ شهادت امام علی

اقتصاد سرامد - علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی ایام‌ شهادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصاد سرآمد، متن پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به این شرح است:
مولای متقیان امام علی (ع) ، فرزند کعبه ، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است. مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردنگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .

تقدیر الهی بر این بود که شهادت حضرت امیر در شب‌های قدر اتفاق بیفتد تا گرهی که در عالم تکوین بین ایشان، قرآن و اهل‌بیت (ع) وجود داشت، در عالم تشریع هم مستحکم‌ شود.

شب قدر شب گذشتن از منیت‌ها و رسیدن به خداست و مولی‌الموحدین با کلام حقانی «فزت و رب الکعبه» در هنگام ضربت خوردن در محراب عبادت، حقیقت رستگاری را بر همگان تعریف کرد و چه حقیقتی در شب قدر از این بالاتر که بنده خدا، مجذوب و ممزوج حق‌تعالی شود.

اینجانب شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) را به شیعیان و ملت شریف ایران به ویژه همکاران ارجمندم در سازمان بنادر و دریانوردی و جامعه بزرگ دریایی کشور تسلیت و تعزیت عرض می کنم و ضمن آرزوی توفیق درک عظمت بیکران شب‌های قدر، از درگاه خداوند تبارک و تعالی، قبولی طاعات و عبادات، بهره گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می نمایم و امیدوارم با تأسی به سیره آن امام والامقام در پیمودن راه حق و عدالت و در دستگیری از محرومان و ستمدیدگان همواره ثابت قدم باشیم.

برچسب ها : اقتصاد دریا بنادر شب قدر

اخبار روز
ضمیمه