تاریخ انتشار:1401/2/4
دردسر بنادر فرانسه به علت توقیف کشتی های روسی

دردسر بنادر فرانسه به علت توقیف کشتی های روسی

اقتصاد سرامد - تحریم های وضع شده علیه روسیه و توقیف کشتی ها متعلق به برخی اتباع روس، مشکلاتی برای بنادر فرانسه به وجود آورده است.

به گزارش اقتصاد سرآمد، دردسر بنادر فرانسه به علت توقیف کشتی های روسی  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، شبکه دو تلویزیون فرانسه اعلام کرد کشتی های باری متعلق به شهروندان روسی تحریم شده، حدود دو ماه است که در بنادر فرانسه توقیف شده اند در صورتی که مقامات محلی باید با هزینه های شخصی خود با تردد آنها در بنادر مقابله کنند.

به گزارش این شبکه تلویزیونی کشتی‌های باری روسیه حاوی خودرو یا مواد شیمیایی هستند. طول یکی از این کشتی‌ها ۱۴۱ متر است که به سختی در اسکله جا می‌شود و برای اینکه راه برای دیگر کشتی‌ها باز شود باید مرتب آن را از جایی به جای دیگر منتقل کرد.

به گفته استفان بیرین، نایب رئیس شورای منطقه‌ای بریتنی، هر قدر کشتی‌ها زمان بیشتری توقیف شوند، حرکت دادن آن‌ها بیشتر می‌شود حتی حرکت دادن‌های جزئی نیز هربار هزینه بالایی دارد. در حال حاضر تنها برای یکی از کشتی‌ها ۵۰ هزار یورو هزینه شده است و منطقه بریتنی برای نگهداری این کشتی‌ها به کمک دولت نیاز دارد.

برچسب ها : اقتصاد دریایی روسیه بنادر

اخبار روز
ضمیمه