تاریخ انتشار:1401/3/20
اتمام لایروبی بندر آستارا تا پایان مرداد

اتمام لایروبی بندر آستارا تا پایان مرداد

اقتصاد سرامد -  عضو هیات عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد تا پایان مردادماه سال جاری عملیات لایروبی بندر آستارا به اتمام برسد.

به گزارش اقتصاد سرامد، مجید علی نازی پس از بازدید از بخش های مختلف بندر آستارا ، در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه و عمران آستارا با اشاره به اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در راستای لایروبی این بندر ، اظهار داشت: عملیات لایروبی آستارا با جدیت در حال انجام است و به تازگی نیز لایروب دیگری به این پروژه ملحق شده تا لایروبی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه تا ماه های آتی لایروبی بندر آستارا به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: سعی داریم تا آخر مردادماه عملیات لایروبی بندر یاد شده را به اتمام برسانیم.
 
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: تمام سعی ما بر این است که پروژه لایروبی بندر آستارا طبق زمانبندی و تعهدات به اتمام برسد.
 
بنا بر این گزارش، در این نشست رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و برخی اعضای این کمیسیون، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مدیر عامل آبفای کشور، مدیر عامل شرکت گاز کشور، استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان گیلان حضور داشتند.

برچسب ها : اقتصاد دریا اقتصاد سرامد بنادر

اخبار روز
ضمیمه