تذکرات کتبی نمایندگان مجلس   خطاب به وزرای دولت

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد نادری در جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
جواد نیک بین نماینده کاشمر به وزرای امور اقتصادی، تعاون و صمت: لزوم بازنگری در سیاست های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن. حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر راه: لزوم تسریع در شکل گیری منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره).
علی آذری نماینده قوچان و فاروج به وزیر بهداشت و درمان: لزوم رسیدگی به امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان های حوزه انتخابیه.
جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور، وزرای امور اقتصادی و کشور: ضرورت ارسال لایحه برای اختصاص یک درصد سود سهام واحدهای غیر بورسی برای عمل به مسئولیت های اجتماعی در استان ها، به وزیر راه: ضرورت تکمیل بزرگراه های کشور با استفاده از مشارکت بخش غیر دولتی.
علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، دادگستری و کشور: ضرورت اجرای مجازات سلب تابعیت برای همدستی با بیگانگان علیه وطن و امنیت ملی، به وزیر اطلاعات در مورد لزوم حفظ ارزش پول ملی در مقابل دلار برای مبارزه با قاچاق کالا، به رئیس جمهور، وزیران اطلاعات، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد و کشور: ضرورت تشکیل مرکز مقابله با اسلام ستیزی، به رئیس جمهور: لزوم افزایش ارزش پول ملی برای مهار تورم. علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به وزیر نیرو: لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد، لزوم تسریع در ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهر مهستان، به وزیر راه: تسریع در تکمیل، ایمن سازی و احداث تونل جاده هشتگرد- طالقان.
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس   خطاب به وزرای دولت
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه