برگزاری مانور عملیاتی شرایط اضطراری  در ترمینال بندر بوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور عملیاتی مشترک واکنش در شرایط اضطراری امداد و نجات و اطفای حریق کالای خطرناک در ترمینال کانتینری در بندر بوشهر با موفقیت برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد شکیبی نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس سناریو مانور در پی اعلام حریق در ترمینال کانتینری کالای خطرناک، تیم های عملیاتی به محدوده مدنظر اعزام شدند.
وی بیان کرد: در بدو عملیات متناسب با نوع حریق کنترل حریق و امداد و نجات در دستور کار قرار گرفت و با بیرون آوردن مصدومان، تحویل آنان به اورژانس انجام شد.مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهریادآورشد: در ادامه تیم های عملیاتی آتش نشانی بندر و شرکت سینا با استفاده از تجهیزات اطفا حریق و تجهیزات مقابله با آلودگی نسبت به اطفا حریق کالاهای خطرناک اقدام کردند.
شکیبی نسب ادامه داد: با اطمینان تیم‌ها از برگشت نخوردن شعله، پاک سازی محل و ایمن بودن محیط عملیاتی، فرمانده مانور پایان عملیات را اعلام و فرمان جمع آوری مانور را صادر کرد.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این مانور ارتقا سطح دانش و توان عملیاتی کارکنان، ارزیابی عملکرد تاکتیکی تیم‌های عملیاتی، ارزیابی تجهیزات امدادی، اطفائی و رفع آلودگی، ارزیابی تجهیزات بندری بود.
شکیبی نسب گفت: ارزیابی کارکنان عملیاتی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در مواجهه با خطر و نحوه استفاده از خاموش کننده‌ها و همچنین نحوه خروج اضطراری از دیگر هدف‌های مانور عملیاتی مشترک واکنش در شرایط اضطراری امداد و نجات و اطفا حریق کالای خطرناک در ترمینال کانتینری بندر بوشهر بود.
برگزاری مانور عملیاتی شرایط اضطراری  در ترمینال بندر بوشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه