پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز جهانی دریانوردی

توسعه دریا محور در دنیا شدیداً مورد توجه قرار گرفته

 مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو با صدور پیامی روز جهانی دریانوردی را به تمامی  تلاشگران دریادل این عرصه تبریک گفت. به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، سلمان ضربی در متن این پیام آورده است:
«أَ لَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ سَخَّرَ لَكُمْ ما فِي الْأَرْضِ وَ الْفُلْكَ تَجْرِي فِي الْبَحْرِ بِأَمْرِهِ‌»
آيا نديدى كه  خداوند آنچه را در زمین است و نيز كشتي هايى راكه به فرمان او بر صفحه اقيانوس ها حركت مى‌كنند، مسخر شما كرد (سوره حج – آیه 65)
در طول تاریخ دریا و دریانوردی تأثیرات عمیقی بر زندگی اقوام و ملت‌ها داشته ، دریا نوردی در ایران به عنوان کشوری که دارای مرزهای آبی و دریایی فروان است قدمتی به طول تاریخ دارد. امروزه دریا از اهمیت ویژه ای در جهت توسعه برخوردار است، از این رو می توان گفت توسعه دریا محور در دنیا شدیداً مورد توجه قرار گرفته و حمل و نقل دریایی به دلیل داشتن مزیت های فراوان نقشی بسیار استراتژیک در صادرات و واردات دارد. در همین راستا مجتمع ایزوایکو تلاش می کند با پشتیبانی قدرتمند از صنعت حمل و نقل دریایی در تمامی بخش ها چه ساخت و یا تعمیر انواع شناورها  بستر مورد نیاز جهت رشد و توسعه دریایی را فراهم سازد و طی این سال ها با بروز کردن و بومی سازی دانش توانسته این ظرفیت را به شکل چشمگیری افزایش دهد.
توسعه دریا محور در دنیا شدیداً مورد توجه قرار گرفته
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه