مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبرداد

آغاز طرح استعدادیابی وپیکرسنجی در مدارس  استان بوشهر

بوشهر- سهیلا کرمپورنیا خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش منعقد شده، طرح استعدادیابی و پیکرسنجی در مدارس آغاز شده که در هفته تربیت بدنی ۳۰۰ نفر انجام شد و در هفته آینده نیز برای ۴۰۰ نفر آغاز خواهد شد که این مورد باعث می‌شود اطلاعات دقیقی از ظرفیت دانش‌آموزان از نظر ساختار بدنی و نوع ورزش متناسب با آن به دست بیاید.
یا سر جمالی با بیان اینکه مراسمات ازدواج آسان به خوبی در استان برگزار شده است، اظهار کرد: حمایت جدی از تشکل‌های مردم نهاد (سمن‌ها) هم در تعداد و هم کمیت آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود امسال رتبه استان در حوزه جوانان با حدود ۱۵ پله صعود به جایگاه خوبی برسد.
جمالی اضافه کرد: در حوزه جوانان، دستگاه‌های دولتی وظایف و اختیاراتی دارند که با عمل کردن به آن‌ها کمک بسیار زیادی به این بخش خواهد کرد و این اداره کل پیگیر این موضوع خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای فوتبال بوشهر داریم، گفت: نبود تیم‌های بوشهر در لیگ‌ برتر و لیگ یک، هیچ ارتباطی به هیأت فوتبال نداشته و تا حمایت مالی نباشد تیم‌ها راه به جایی نمی‌برند. جمالی گفت: در اینکه تیم‌های ایرانجوان و شاهین هویت بوشهر هستند شکی نیست اما اگر یک تیم خصوصی بخواهد کمکی از دولت دریافت کند باید موضوع مدیریت خود را حل کند، با این وجود با تمام نقدها و مواردی که به این تیم‌ها وارد است، به تناسب زمان کمک‌هایی از این اداره کل به این تیم‌ها حتی بیشتر از گذشته داده شده است.
وی با اشاره به وضعیت شاهین و بدهی‌ها و عدم فعالیت آن گفت: با مساعدت و تلاش‌های رئیس دادگستری استان با محاسبات بدهی‌ها، طلب‌ها و سایر موارد، امیدواریم شرایط برای احیای این تیم فراهم شود.
جمالی عنوان کرد: برای هر ورزشکاری که در مسابقات بین‌المللی از بین رشته‌های اصلی مدال و یا حتی شانس مدال بیاورد، حقوق در نظر گرفته می‌شود.وی افزود: برای رشته دو و میدانی و حتی رشته‌هایی که ظرفیت آن وجود دارد با هدف‌گذاری المپیک در دستور کار قرار دارد و در این راستا در حال فراهم کردن مقدمات آوردن یک مربی خارجی برای رشته دو و میدانی هستیم.
آغاز طرح استعدادیابی وپیکرسنجی در مدارس  استان بوشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه