شبکه جامع پایش تصویری در هرمزگان برای مقابله با سرقت ایجاد میشود
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: شبکه پایش تصویری جامع از همه مراکز عمومی، دستگاههای دولتی، مدارس، جایگاههای عرضه سوخت ایجاد شده و به مرکز مانیتورینگ پلیس برای رصد اتصال پیدا خواهد کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد،، مهدی دوستی در قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت هرمزگان، با تاکید بر لزوم ساماندهی ضایعاتیهای موجود در سطح شهر، اظهارداشت: ۲۹ مراکز ضایعاتی که فاقد مجوز هستند پلمپ شدند و در این راستا همه دستگاههای مسئول ملزم هستند در کنار پلیس به ایفای نقش بپردازند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به نقش پایش تصویری مستمر در کاهش سرقت، عنوانکرد: لازم است یک شبکه پایش تصویری جامع از همه مراکز عمومی، دستگاههای دولتی، مدارس، جایگاههای عرضه سوخت و ... ایجاد شده و در مرکز مانیتورینگ پلیس رصد شود.
وی افزود: همه دستگاههای دولتی موظفاند برای رفع موانع فنی شبکه پایش تصویری جهت ارتقای دوربینهای خود طبق نظر کارشناسی فراجا اقدام کنند ضمن اینکه دوربینهای موجود در سطح شهرها نیز به قابلیت پلاکخوانی ارتقا پیدا
کنند.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اصلاح و تقویت روشنایی معابر به ویژه در محلات بافتفرسوده، گفت: لازم است پلیس مراکز اولویتداری که نیاز به تقویت روشنایی دارند را به فرمانداریها اعلام کنند و فرمانداریها با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به تامین روشنایی اقدام کرده و گزارش اقدامات را به قرارگاه اعلام کند.
وی همچنین برای جلوگیری از سرقتها از خطوط لوله و مخابرات (سوخت)، ابرازداشت: پایش و اسکن این خطوط نیز بایست بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته و تقویت شود از این رو برای فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز مکاتبات لازم با وزارت نفت انجام شد.
دوستی، با تاکید بر لزوم از بینبردن بسترهای ایجاد سرقت، گفت: مسئولسازی و هدایت منابع و بودجه برای اقدامات پیشگیرانه از سرقت دو راهبردی است که در دستور کار داریم از این رو بایستی اطلس جرم استان و دستگاههایی که بیشترین سرقتها از آنها انجام میشود معرفی شوند تا اقدامات پیشگیرانه از خود دستگاههای اجرایی را در دستور کار قرار دهیم.
استاندار هرمزگان همچنین دستوراتی جهت تجهیز و توسعه مرکز نگهداری از معتادین متجاهر بندرعباس صادر کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد،، مهدی دوستی در قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت هرمزگان، با تاکید بر لزوم ساماندهی ضایعاتیهای موجود در سطح شهر، اظهارداشت: ۲۹ مراکز ضایعاتی که فاقد مجوز هستند پلمپ شدند و در این راستا همه دستگاههای مسئول ملزم هستند در کنار پلیس به ایفای نقش بپردازند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به نقش پایش تصویری مستمر در کاهش سرقت، عنوانکرد: لازم است یک شبکه پایش تصویری جامع از همه مراکز عمومی، دستگاههای دولتی، مدارس، جایگاههای عرضه سوخت و ... ایجاد شده و در مرکز مانیتورینگ پلیس رصد شود.
وی افزود: همه دستگاههای دولتی موظفاند برای رفع موانع فنی شبکه پایش تصویری جهت ارتقای دوربینهای خود طبق نظر کارشناسی فراجا اقدام کنند ضمن اینکه دوربینهای موجود در سطح شهرها نیز به قابلیت پلاکخوانی ارتقا پیدا
کنند.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اصلاح و تقویت روشنایی معابر به ویژه در محلات بافتفرسوده، گفت: لازم است پلیس مراکز اولویتداری که نیاز به تقویت روشنایی دارند را به فرمانداریها اعلام کنند و فرمانداریها با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به تامین روشنایی اقدام کرده و گزارش اقدامات را به قرارگاه اعلام کند.
وی همچنین برای جلوگیری از سرقتها از خطوط لوله و مخابرات (سوخت)، ابرازداشت: پایش و اسکن این خطوط نیز بایست بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته و تقویت شود از این رو برای فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز مکاتبات لازم با وزارت نفت انجام شد.
دوستی، با تاکید بر لزوم از بینبردن بسترهای ایجاد سرقت، گفت: مسئولسازی و هدایت منابع و بودجه برای اقدامات پیشگیرانه از سرقت دو راهبردی است که در دستور کار داریم از این رو بایستی اطلس جرم استان و دستگاههایی که بیشترین سرقتها از آنها انجام میشود معرفی شوند تا اقدامات پیشگیرانه از خود دستگاههای اجرایی را در دستور کار قرار دهیم.
استاندار هرمزگان همچنین دستوراتی جهت تجهیز و توسعه مرکز نگهداری از معتادین متجاهر بندرعباس صادر کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ایجاد گیت در مسیر لوت
-
بزرگترین شبکه علمی استان با ۳۵ واحد و مرکز دانشگاهی
-
۱۰ پروژه کتابخانه ای با مساحت ۱۳ هزار مترمربع در حال ساخت است
-
آغاز طرح استعدادیابی وپیکرسنجی در مدارس استان بوشهر
-
شبکه جامع پایش تصویری در هرمزگان برای مقابله با سرقت ایجاد میشود
-
زیرساخت های لازم برای افزایش فرزندآوری در استان مرکزی فراهم شود
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



