شبکه جامع پایش تصویری در هرمزگان برای مقابله با سرقت ایجاد میشود
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: شبکه پایش تصویری جامع از همه مراکز عمومی، دستگاههای دولتی، مدارس، جایگاههای عرضه سوخت ایجاد شده و به مرکز مانیتورینگ پلیس برای رصد اتصال پیدا خواهد کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد،، مهدی دوستی در قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت هرمزگان، با تاکید بر لزوم ساماندهی ضایعاتیهای موجود در سطح شهر، اظهارداشت: ۲۹ مراکز ضایعاتی که فاقد مجوز هستند پلمپ شدند و در این راستا همه دستگاههای مسئول ملزم هستند در کنار پلیس به ایفای نقش بپردازند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به نقش پایش تصویری مستمر در کاهش سرقت، عنوانکرد: لازم است یک شبکه پایش تصویری جامع از همه مراکز عمومی، دستگاههای دولتی، مدارس، جایگاههای عرضه سوخت و ... ایجاد شده و در مرکز مانیتورینگ پلیس رصد شود.
وی افزود: همه دستگاههای دولتی موظفاند برای رفع موانع فنی شبکه پایش تصویری جهت ارتقای دوربینهای خود طبق نظر کارشناسی فراجا اقدام کنند ضمن اینکه دوربینهای موجود در سطح شهرها نیز به قابلیت پلاکخوانی ارتقا پیدا
کنند.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اصلاح و تقویت روشنایی معابر به ویژه در محلات بافتفرسوده، گفت: لازم است پلیس مراکز اولویتداری که نیاز به تقویت روشنایی دارند را به فرمانداریها اعلام کنند و فرمانداریها با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به تامین روشنایی اقدام کرده و گزارش اقدامات را به قرارگاه اعلام کند.
وی همچنین برای جلوگیری از سرقتها از خطوط لوله و مخابرات (سوخت)، ابرازداشت: پایش و اسکن این خطوط نیز بایست بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته و تقویت شود از این رو برای فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز مکاتبات لازم با وزارت نفت انجام شد.
دوستی، با تاکید بر لزوم از بینبردن بسترهای ایجاد سرقت، گفت: مسئولسازی و هدایت منابع و بودجه برای اقدامات پیشگیرانه از سرقت دو راهبردی است که در دستور کار داریم از این رو بایستی اطلس جرم استان و دستگاههایی که بیشترین سرقتها از آنها انجام میشود معرفی شوند تا اقدامات پیشگیرانه از خود دستگاههای اجرایی را در دستور کار قرار دهیم.
استاندار هرمزگان همچنین دستوراتی جهت تجهیز و توسعه مرکز نگهداری از معتادین متجاهر بندرعباس صادر کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد،، مهدی دوستی در قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت هرمزگان، با تاکید بر لزوم ساماندهی ضایعاتیهای موجود در سطح شهر، اظهارداشت: ۲۹ مراکز ضایعاتی که فاقد مجوز هستند پلمپ شدند و در این راستا همه دستگاههای مسئول ملزم هستند در کنار پلیس به ایفای نقش بپردازند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به نقش پایش تصویری مستمر در کاهش سرقت، عنوانکرد: لازم است یک شبکه پایش تصویری جامع از همه مراکز عمومی، دستگاههای دولتی، مدارس، جایگاههای عرضه سوخت و ... ایجاد شده و در مرکز مانیتورینگ پلیس رصد شود.
وی افزود: همه دستگاههای دولتی موظفاند برای رفع موانع فنی شبکه پایش تصویری جهت ارتقای دوربینهای خود طبق نظر کارشناسی فراجا اقدام کنند ضمن اینکه دوربینهای موجود در سطح شهرها نیز به قابلیت پلاکخوانی ارتقا پیدا
کنند.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اصلاح و تقویت روشنایی معابر به ویژه در محلات بافتفرسوده، گفت: لازم است پلیس مراکز اولویتداری که نیاز به تقویت روشنایی دارند را به فرمانداریها اعلام کنند و فرمانداریها با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به تامین روشنایی اقدام کرده و گزارش اقدامات را به قرارگاه اعلام کند.
وی همچنین برای جلوگیری از سرقتها از خطوط لوله و مخابرات (سوخت)، ابرازداشت: پایش و اسکن این خطوط نیز بایست بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته و تقویت شود از این رو برای فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز مکاتبات لازم با وزارت نفت انجام شد.
دوستی، با تاکید بر لزوم از بینبردن بسترهای ایجاد سرقت، گفت: مسئولسازی و هدایت منابع و بودجه برای اقدامات پیشگیرانه از سرقت دو راهبردی است که در دستور کار داریم از این رو بایستی اطلس جرم استان و دستگاههایی که بیشترین سرقتها از آنها انجام میشود معرفی شوند تا اقدامات پیشگیرانه از خود دستگاههای اجرایی را در دستور کار قرار دهیم.
استاندار هرمزگان همچنین دستوراتی جهت تجهیز و توسعه مرکز نگهداری از معتادین متجاهر بندرعباس صادر کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ایجاد گیت در مسیر لوت
-
بزرگترین شبکه علمی استان با ۳۵ واحد و مرکز دانشگاهی
-
۱۰ پروژه کتابخانه ای با مساحت ۱۳ هزار مترمربع در حال ساخت است
-
آغاز طرح استعدادیابی وپیکرسنجی در مدارس استان بوشهر
-
شبکه جامع پایش تصویری در هرمزگان برای مقابله با سرقت ایجاد میشود
-
زیرساخت های لازم برای افزایش فرزندآوری در استان مرکزی فراهم شود
اخبار روز
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد



