رئیسی: مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند

رئیس جمهور با اشاره به فساد اخیر در واردات چای گفت: این مسئله در سال اول دولت کشف شد و تاکنون چهار میزگرد هم در رسانه ملی درباره آن برگزار شده است؛ حالا مردم منتظرند بعد از ۹ ماه اقدامی در این زمینه صورت بگیرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور در افتتاحیه همایش اقتصاد ایران طی سخنانی با تأکید بر اینکه انتظار مردم از دولت، صاحب‌نظران و اندیشمندان وقوع یک تحول در همه حوزه‌هاست، عنوان کرد: این نگاه تحولی باید مورد توجه همه باشد.
وی افزود: این تحول برای دولت و اتاق‌های فکر در محافل علمی، دانشگاهی و حوزوی یک ضرورت است و باید در دستورکار قرار گیرد.
رئیس‌جمهور بیان کرد: باید اقتصاد ما علم‌پایه باشد؛ در کشور ما انتخابات وجود دارد و دولت‌ها و مجالس می‌آیند و می‌روند و هر کدام نیز نگاه خود را دارند؛ اگر کارها مبتنی بر کار علمی باشد؛ ماندگار خواهد شد.رئیسی اظهار داشت: باید نظریه‌ای که در دانشگاه متقن بوده، اجرا شده و نظرات و انتقادات هم مطرح شود؛ اما باید بدانیم که اجرا میدان آزمون و خطا نیست.وی با اشاره به اهمیت عدالت اقتصادی خاطر نشان کرد: عدالت در توزیع ثروت و هم‌چنین عدالت اقتصادی مهم است؛ توسعه باید در پرتو عدالت اقتصادی و اجتماعی باشد، جامعه باید با این شرایط، توسعه یابد.
رئیس‌جمهور با طرح مثالی عنوان کرد: با استفاده از آمایش سرزمینی می‌توان برنامه‌ریزی کرد که چگونه ثروت به‌صورت عادلانه توزیع می شود.
رئیسی: مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه