مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان بوشهر

بانک مهر ایران 16 سال پیشگام  در فن آوری و نوآوری

بوشهر-  سهیلا کرمپورنیا  خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان بوشهر درجمع خبرنگاران از پیوستن دو میلیون و هفتصد هزار مشتری به خانواده بانک در یک سال گذشته درکشور خبرداد و افزود: مایه مسرت و خوشحالی است که با اقبال عمومی مردم تعداد مشتریان بانک در طول یک سال گذشته از5/13میلیون به 2/16 میلیون رسیده است. 
رضا صابری به مناسبت ورود به هفدهمین سال فعالیت این بانک اظهارداشت : در همین راستا، تعداد مشتریان بانک در استان در یک سال گذشته با رشد 21 درصدی از 248 هزار نفر به بیشتر از 300 هزار نفر رسیده است.
وی اظهارداشت : امروز و با افزایش روز افزون تعداد مشتریان، دیگر مانند گذشته امکان ارئه خدمات حضوری نه برای بانک و نه برای مشتریان میسر نخواهد بود و لذا بانک در سنوات اخیر به سمت ایجاد و توسعه بستر‌هایی برای ارئه غیرحضوری خدمات بانکی حرکت کرده که در این مقال و به مناسبت شانزدهمین سالروز تاسیس بانک مناسب می‌دانم مخاطبین عزیز را قدری بیشتر با آن آشنا کنم.
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان بوشهر  4گام  موفقیت این بانک را حذف کاغذ ، حدف باجه فیزیکی ، حذف ضامن ، حذف وثیقه ذکر کردو افزود:همان‌گونه که می‌دانید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی اقدامی در سال 1398 با تولید سامانه‌ای برای بایگانی دیجیتال اسناد به نام «میعاد» و دیجیتالی نمودن درخوست‌ها و قرارداد‌های بانکی نخستین گام در عبور از بانکداری کاغذی را برداشت.
رضا صابری درخصوص حذف باجه فیزیکی اظهارداشت :  در ادامه این فرایند و در راستای رفع گرفتاری‌های مرتبط با حضور فیزیکی متقاضیان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات، بانک برای مشتریان این امکان را ایجاد کرد تا بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، در زمان فراغت و استراحت خود از طریق مراجعه به پیشخوان مجازی وبسایت بانک و یا مراجعه به همراه بانک درخواست‌های مرتبط با افتتاح حساب و تسهیلات خود را به همراه مستندات لازم به بانک ارسال کند. در این حالت حضور وام گیرنده و ضامنین در بانک تماما حذف شده است.
بانک مهر ایران 16 سال پیشگام  در فن آوری و نوآوری
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه