فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی

کشف2 ميليون و 800 هزار عدد مواد محترقه در آذربايجان شرقي 

فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از کشف 2 ميليون و 800 هزار عدد مواد محترقه و انهدام 4 باب کارگاه توليد مواد محترقه خبر داد. 
به گزارش اقتصادسرآمد،سردار علي محمدي  ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان و فرارسيدن عيد نوروز و سال جديد با اعلام اينکه شعار نوروزي پليس آرامش و امنيت در بهار قرآن و طبيعت است به تشريح تلاش و عملکرد يک ساله پليس آذربايجان شرقي  پرداخت.
وي به اقدامات پليس استان در بحث کشف مواد محترقه اشاره کرد و افزود: از ابتداي سال تا امروز تعداد 2 ميليون و 800 هزار مواد محترقه غيرمجاز کشف و همچنين تعداد 4 باب کارگاه توليد مواد محترقه شناسايي و پلمب شده که در اين راستا 49 نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي شده است.اين مقام ارشد انتظامي استان با بيان اينکه پليس مخالف شادي مردم نيست، گفت:تمامي تمهيدات پليس استان در جهت برگزاري مراسم چهارشنبه آخرسال کم حادثه طراحي و برنامه ريزي شده و از شهروندان درخواست داريم شادي معقول و محله محور داشته و در کنار بزرگترها و اقوام خود جشن و شادي کنند.
سردار محمدي به مخلان نظم و امنيت و هنجارشکنان هشدار داد و افزود:امنيت خط قرمز پليس بوده و کساني که بخواهند در چهارشنبه آخرسال امنيت و آرامش شهروندان را مختل کنند پليس با شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.
وي به آمار سرقت و کشفيات حوزه پليس آگاهي اشاره کرد و گفت:در سالجاري تعداد 653 باند سرقت در استان متلاشي و بيش از 8 هزار سارق دستگير و تحويل مراجع قضائي شده است و خوشبختانه در سايه تدابير انتظامي و همکاري سازمان ها و مردم توانستيم سرقت را در استان کنترل و مهار کنيم.
سردار محمدي به افزايش سرقت از اماکن خصوصي به ويژه خانه باغ ها اشاره و افزود:در افزايش برخي سرقت ها شهروندان بايد با مدنظر قرار دادن هشدارها کمک حال پليس باشند چراکه ايمن سازي و عدم تجهيزات بازدارنده در خانه باغ ها و خودروها در وقوع سرقت ها موثر است پس شهروندان بايد به هشدارها و توصيه هاي پليس توجه کنند.
کشف2 ميليون و 800 هزار عدد مواد محترقه در آذربايجان شرقي 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه