برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و نجات  در بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: این بندر با برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و تفحص و نجات، آمادگی خود را برای آغاز طرح ایمنی سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی عسکری به برگزاری مانور دو منظوره آدم به دریا و اطفای حریق در رودخانه کارون اشاره و اظهار کرد: در آستانه سال جدید و آغاز پیک سفرهای نوروزی، بندر خرمشهر با برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و تفحص و نجات، آمادگی خود را برای آغاز طرح ایمنی سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.
وی عنوان کرد: مانور اطفای حریق و تفحص و نجات در واقع آغاز عملیات طرح ایمنی سفرهای نوروزی در محدوده رودخانه کارون خرمشهر بود که در جریان این مانور آتش سوزی شناور و همچنین شبیه سازی به آب‌اندازی و نجات چهار نفر انجام شد.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به تشریح جزئیات طرح ایمنی سفرهای نوروزی پرداخت و گفت: این طرح از ۲۴ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۲۴ فرودین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد؛ این طرح در محدوده رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی (قدیم) انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: در قالب طرح نامبرده هفت فروند شناور ناجی و حدود ۵۰ نفر بازرس در این ایام برای اطمینان از ایمنی سفرهای نوروزی مستقر خواهند شد.

برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و نجات  در بندر خرمشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه