مدیر شرکت  بیمه دی آذربایجان شرقی خبر داد:

جامعه هدف بیمه دی از داروخانه ها ی طرف قرارداد ثبت سفارش کنند 

تبریز-امید محمد زاده  خبرنگار اقتصاد سرآمد - محمدرضا محمدیان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان گفت: امسال ششمین سال پیاپی است توفیق خدمت داریم.
وی افزود: در استان آذربایجان شرقی امسال ۵۸ هزار و ۸۱۴ نفر از جامعه هدف بیمه شده هستند که به صورت میانگین روزانه ۳ هزار پرونده در سطح استان از این عزیزان ارزیابی و پرداخت می شود.
وی ادامه داد: تمامی مراجع در سطح استان چه بیمارستان های عمومی، چه بیمارستان های عمومی غیردولتی و خصوصی و خیریه، طرف قرار داد هستند و به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته ، در حال فعالیت هستند که ۴۲۵ مرجع طرف قرارداد در استان داریم. محمدیان اظهار داشت: با تشریف فرمایی  مدیرعامل شرکت بیمه دی، معوقات قبلی اکنون بروز بوده و هیچگونه بدهی نداریم چرا که تمامی اسناد در کمتر از ۷۲ ساعت ارزیابی و پرداخت می شوند و لذا اکنون در کل کشور و خصوصا در استان آذربایجان شرقی پرداخت ها زیر یک ماه است. وی ضمن اقدامات بیمه دی در راستای ایجاد بستری الکترونیکی برای بیمه شدگان گفت: تمامی جامعه هدف با ثبت نام در اپلیکیشن بیمه دی می توانند داروخانه ها ی طرف قرارداد را مشاهده و ثبت سفارش کنند تا دارو هارا در درب منزل تحویل بگیرند.وی در پایان  بیان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع، با توجه به پیگیری ها و دستورالعمل مدیرعامل محترم، به صورت هفتگی و در راستای دریافت انتقادات و پیشنهادات  نشستی با جامعه هدف داریم
سلمانی به آمار و ارقام شهدا و گلزار شهدا در استان اشاره کرد و گفت: از ۱۰ هزار شهید استان، ۹ هزار و ۵۰۶ شهید دفاع مقدس و بقیه مربوط به شهدای حرم، سلامت، ترور و امنیت بوده و تعداد گلزار شهدا در شهر و روستا حدود یک هزارو ۱۶۶ عدد است که تعداد گلزار شهری ۱۳۷ عدد و همچنین تعداد گلزارهای ساماندهی شده یک هزار و ۱۲۳ گلزار و تعداد گلزارهای ساماندهی نشده، ۲۳ گلزار است. وی هم چنین آمار و ارقام والدین شهدا و جانبازان در استان را اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ۲ هزار و ۹۸۹ مادر شهید در استان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۲۳۳ نفر در تبریز و تعداد ۹۷۴ نفر از پدران شهدا که ۴۲۱ نفر از آنها در تبریز در قید حیات هستند  و ۲۹۰ جانباز بالای ۷۰ درصد در استان وجود دارد که ۱۹۲ نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
جامعه هدف بیمه دی از داروخانه ها ی طرف قرارداد ثبت سفارش کنند 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه