استاندار فارس مطرح کرد

رفع ۹۰ درصدی مشکل کمبود زمین مسکن در شیراز

شیراز-غزاله توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد-  استاندار فارس از هم‌پیمان شدن مدیران ارشد استان برای به نتیجه رساندن ۶۴ پروژه بزرگ استانی در چهار سال آینده و همچنین رفع ۹۰ درصدی مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن در شیراز خبر داد. 
محمدهادی ایمانیه ، در نشست خبری با اصحاب رسانه در شیراز ابتدا به کسب رتبه اول جهاد تبیین دستاوردها به استان فارس اشاره کرد و گفت: این رتبه به لطف خوش‌سلیقگی‌ها و تلاش‌های روابط عمومی‌ها و به‌ویژه‌خبرنگاران استان به‌دست آمده است و قدردان همه آنان هستیم.
استاندار فارس سپس به بیان اهمیت پرداختن به شعار سال پرداخت و اظهار کرد: از روسای سازمان‌های مختلف خواسته‌ایم هر کدام بنویسند که در این راستا چه کاری قرار است انجام دهند. بعید است دستگاهی بتواند ادعا کند که اختیاراتش ارتباطی با شعار سال ندارد و حتی اگر چنین بود، ما ارتباطی را در این زمینه برای آن سازمان ایجاد می‌کنیم. وی ادامه داد: هر کسی بر اساس تجربه و تخصصش باید به ما در زمینه شعار سال پیشنهاد دهد تا بتوانیم جمع‌بندی لازم را از پیشنهادات و اعلام امادگی سازمان‌ها و نظام پیشنهادی‌های مردمی داشته باشیم و با برنامه و منسجم حرکت کنیم.
ایمانیه به کسب رتبه نخست ستاد اجرایی خدمات سفر در کشور در ایام نوروز، رتبه نخست اسکان در ایام نوروز، رتبه نخست ثبت اثار جهانی و ثبت آثار ملی، رتبه نخست ستاد اربعین کشور در سال گذشته و رتبه نخست شهرها و روستاهای ثبت شده در حوزه صنایع دستی توسط استان فارس اشاره کرد و گفت: برنامه داریم بازارچه صنایع دستی در همه شهرستان‌ها داشته باشیم تا تولیدکنندگان دلگرم شوند و حداقل پول مغازه و اجاره غرفه در نمایشگاه ندهند.وی ضمن بیان این نکته که استان فارس رتبه نخست پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای صنایع دستی را به خود اختصاص داده است، در خصوص شهرک صنایع دستی شیراز گفت: رایزنی‌ها انجام شد تا مشکلات و اختلافاتی که در شهرک صنایع دستی شهرک گلستان وجود داشت هر چه زودتر برطرف و کار در آن آغاز شود.
ایمانیه با بیان اینکه در سال گذشته مجوز احداث بیمارستان وزارت نفت در شهر سلامت صادر شده است، گفت: لازم است اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران انجام شود که اگر علاقه دارند به مدیریت شهر سلامت مراجعه کنند. 
رفع ۹۰ درصدی مشکل کمبود زمین مسکن در شیراز
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه