رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان 

خرم آباد- سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- سید عماد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وجود 800هزار هکتار اراضی کشاورزی در لرستان، گفت: تولیدات کشاورزی در این استان به بیش از سه میلیون تن رسیده‌است.
او با بیان اینکه مساحت گلخانه‌های لرستان تا پیش از دولت سیزدهم 78هتکار بوده‌است، اضافه کرد: این میزان اکنون به بیش از 115هکتار رسیده‌است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام کرد: تولید گندم این استان در ابتدای دولت سیزدهم 123هزار تن بود، اما این میزان به رشد چهاربرابری و حدود 530هزار تن در دو سال اخیر رسیده‌است.
شاهرخی با تأکید به اینکه پروژۀ رفع تداخلات کشاورزی از سال 1394 آغاز شده‌است، بیان کرد: 900پلاک از اراضی لرستان طی دو سال اخیر رفع تداخل شده‌است.
او با بیان اینکه حدود 45 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان انجام شده‌است، مطرح کرد: این میزان 30درصد بیشتر از نیاز مصرف در این استان است.
شاهرخی با اعلام اینکه لرستان جزو سه استان برتر در ذخیره‌سازی مرغ است، خاطرنشان کرد: حدود1200تن از ابتدای فروردین تاکنون در این استان منجمد شده‌است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به افزایش 50درصدی تولید تخم‌مرغ در لرستان، اضافه کرد: برنامه داریم که این میزان را به 18هزار تن تا پایان 1404 برسانیم.
رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه