شرکت ۱۰۰ ‌دانشجوی‌ علوم و فنون دریایی خرمشهر در طرح «حامیم»


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از شرکت ۱۰۰ دانشجوی در دوره توانمندسازی حامیم خبر داد.
 به گزار ش اقتصادسرآمد،حجت الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی‌راد در افتتاحیه دوره توانمندسازی حامیم که در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد، با اشاره به شرایط علمی، فرهنگی و سیاسی دوران پیش و پس از انقلاب، اظهار کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را زمین‌گیر می‌کند، ناآگاهی است و توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باعث آگاهی هرچه بیشتر مردم می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین ادامه داد: طرح حامیم باعث مسلح شدن دانشجویان به سلاح جهاد تبیین می‌شود.حجت الاسلام والمسلمین مهدوی‌راد بیان کرد: دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تحت عنوان حامیم، در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد که خوشبختانه، استقبال دانشجویان از این دوره توانمندسازی بسیار خوب بود و حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان در طرح شرکت کردند.
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با عنوان طرح حامیم حلقه های میانی، برگزار شد.
شرکت ۱۰۰ ‌دانشجوی‌ علوم و فنون دریایی خرمشهر در طرح «حامیم»
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه